کد خبر : 245715
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
-

آیت الله محمدی لائینی: در مسیر ولایت و رهبری محکم استاده‎ایم

آیت الله محمدی لائینی: در مسیر ولایت و رهبری محکم استاده‎ایم

به گزارش قائم آنلاین، در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل ها مراسم پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور به میزبانی استان مازندران در مصلی ساری از دقایقی قبل آغاز شد. در این مراسم خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان‌های مازندران، گیلان و گلستان و مسئولان لشکری و

به گزارش قائم آنلاین، در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل ها مراسم پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور به میزبانی استان مازندران در مصلی ساری از دقایقی قبل آغاز شد.

در این مراسم خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان‌های مازندران، گیلان و گلستان و مسئولان لشکری و کشوری و استانی حضور دارند.

با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم به صورت زنده از رسانه ملی، استانی و فضای مجازی در حال پخش است.

*در مسیر ولایت و رهبری باشیم

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با گرامیداشت سالگرد دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور اظهار کرد: تداوم جریان تفکر عاشورایی و اندیشه دینی مبتنی بر ولایت‌مداری را در جمله “ما ملت امام حسینیم” سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بیان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز تفکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و به عنوان نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی توانست تاثیرات شگرفی را در جهان اسلام برجای گذارد.

وی بیان کرد: آنچه ما را در مقابل استکبار پیروز کرده همین هست و از عاشورا درس گرفتیم و امروز این مکتب به خوبی پیاده شده است و در کنار رهبر و ولایت ایستاده ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: شخصیت مقام معظم رهبری از نگاه سردار سلمیانی بی نظیر هستند و سردار دلها تاکید فراوانی به مسئله ولایت و پیروی از رهبری داشتند.

محمدی لائینی گفت: پیام مراسم سالگرد سردار سلیمانی این  است که باید در مسیر ولایت باشیم و حمایت جدی و قاطع از رهبری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در تبعیت از ولایت روحیه عاشورایی داشته باشیم، ادامه داد: همه ما باید مانند شهید سلیمانی که راه شهیدان را ادامه داد، راه این سردار شهید و دیگر یارانش را ادامه دهیم تا نام و یاد سلیمانی‌ها پابرجا بماند.

امام جمعه ساری بیان کرد: همه مردم ایران همچون سردار سلیمانی با جهاد یاد و راه شهیدان را تداوم و برای جان فدایی انقلاب و سرزمین ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

ورود فرمانده کل سپاه به مصلی ساری

سردار سلامی فرمانده کل سپاه برای سخنرانی وارد مصلای ساری شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه برای سخنرانی در مراسم پیش کنگره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور،دقایقی پیش در مصلای ساری حضور یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 6 =