کد خبر : 245698
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
-

جریمه ۳۵۰۰ خودرو در طرح محدودیت‌های کرونایی

جریمه ۳۵۰۰ خودرو در طرح محدودیت‌های کرونایی

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودرو‌ها روند کاهشی داشته است. وی افزود:ماموران پلیس راه، در اجرای طرح محدودیت‌های شدیدکرونایی از اول آذرماه تاکنون ۳۳ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودرو‌ها روند کاهشی داشته است.

وی افزود:ماموران پلیس راه، در اجرای طرح محدودیت‌های شدیدکرونایی از اول آذرماه تاکنون ۳۳ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود در استان مازندران را داشتند برگشت دادند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: در این مدت ۳ هزار و ۵۰۰ خودروی متخلف بارعایت نکردن این محدودیت‌ها و تردد غیرمجاز، یک میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

قدمی با بیان اینکه در طرح سه هفته‌ای محدودیت‌های تردد شبانه که از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شود، گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی از در ۵۷ نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند.

وی افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =