کد خبر : 245629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

تمرین‌های قدرتی مناسب پس از شکست کرونا+ تصویر

تمرین‌های قدرتی مناسب پس از شکست کرونا+ تصویر

به گزارش قائم آنلاین، تمرین های قدرتی به بهبود قدرت عضلات که بر اثر بیماری شما ضعیف شده اند کمک می کند و باید سعی کنید سه جلسه در هفته تمرین های قدرتی داشته باشید. علاوه بر این باید توجه داشت که تمرین های قدرتی به اندازه تمرین های بدنسازی در شما ایجاد تنگی نفس

به گزارش قائم آنلاین، تمرین های قدرتی به بهبود قدرت عضلات که بر اثر بیماری شما ضعیف شده اند کمک می کند و باید سعی کنید سه جلسه در هفته تمرین های قدرتی داشته باشید. علاوه بر این باید توجه داشت که تمرین های قدرتی به اندازه تمرین های بدنسازی در شما ایجاد تنگی نفس نمی کنند، در عوض عضلات شما به گونه ای هستند که انگار کار سخت و سنگینی انجام داده اید.

بهتر است هر دفعه سه مورد از این ورزش ها را انتخاب کرده و ۱۲ بار تکرار کنید و در بین هر تمرین استراحت کوتاهی داشته باشید و اگر این تمرین ها به نظرتان سخت رسیدند نگران نباشید چراکه می توانید با تعداد دفعات کمتر از هر تمرین شروع کنید تا نهایتا به ۱۲ بار تکرار برای هر تمرین برسید.

هر بار که در هر تمرین پیشرفت می کنید از وزن های سنگین تر برای سخت تر کار کردن عضلات استفاده کنید. همچنین می توانید از قوطی مواد غذایی یا بطری های آب به عنوان وزنه استفاده کنید.

برخی تمرین های قدرتی برای بازوها و پاها بوده و می توانید به صورت نشسته یا ایستاده آن ها را انجام دهید و سعی کنید قامت در حالت درستی باشد؛ یعنی پشت صاف و شکم به داخل برده شود و تمرین ها به آرامی انجام گیرد. همچنین به خاطر داشته باشید زمانی که برای سخت ترین قسمت تمرین آماده می شوید، نفس بگیرید و زمانی که تمرین را انجام دادید، نفس را خارج کنید.

نمونه هایی از تمرین های قدرتی برای بازوها

چند نمونه از تمرین های قدرتی برای پاها

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =