کد خبر : 245702
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
-

بستری ۹۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

بستری ۹۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما،‌ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در این مدت تعداد ۱۶۷ نفر از

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما،‌ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در این مدت تعداد ۱۶۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دارد.

وی افزود: هم اکنون ۹۷۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی با بیان اینکه کرونا در کمین دورهمی‌های شب یلدا نشسته است، گفت: زمستان امسال را با شب نشینی‌ها و جمع شدن‌های خانوادگی در این شب تلخ نکنیم.

وی با اشاره یه اینکه این روز‌ها بیشتر شهر‌های استان با همراهی و مراعات مطلوب اقشار مردم، از وضعیت قرمز به رنگ نارنجی درآمده است، از هم استانی‌ها خواست، امسال یلدای خود را به دور از هر گونه دورهمی برگزار کنند.

موسوی گفت: همچنان بر پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله دو متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون و رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن درخواست از شهروندان برای خودداری از برگزاری مراسم شب یلدا خواست که این مراسم به صورت تصویری و مجازی برگزار شود.

چله شو بدون شونیشت موضوعی کمپینی است که به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان ایجاد شده و از مردم درخواست شده است که یلدا امسال را مانند عید بدون دورهمی برگزار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 6 =