کد خبر : 245616
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۵
-

آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال با جدال رقیبان سنتی

آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال با جدال رقیبان سنتی

به گزارش قائم آنلاین، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود. مسابقاتی که به دلیل شیوع بیماری کرونا چند ماه به تعویق افتاد و در نهایت طلسم برگزاری آن امروز شکسته خواهد شد. برای اولین‌بار است که در آخرین روزهای پاییز شاهد برگزاری این بازی‌ها هستیم و ۱۴ تیم برای کسب

به گزارش قائم آنلاین، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود. مسابقاتی که به دلیل شیوع بیماری کرونا چند ماه به تعویق افتاد و در نهایت طلسم برگزاری آن امروز شکسته خواهد شد. برای اولین‌بار است که در آخرین روزهای پاییز شاهد برگزاری این بازی‌ها هستیم و ۱۴ تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.

بازی‌ها در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه سه تیم راهی مرحله بعد برای کسب عنوان قهرمانی می‌شوند و دو تیم پایانی هر گروه نیز در مرحله دوم برای بقا تلاش می‌کنند.

هفته اول این رقابت‌ها با دو بازی حساس در دو گروه شروع می‌شود. در گروه اول منصوری قرچک میزبان گیتی پسند اصفهان است. تیم قرچکی پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته و حالا پذیرای رقیب سنتی خود یعنی گیتی پسند است هر چند به دلیل بیماری کرونا جای تماشاگران در سالن خالی است ولی وجود بازیکنان سرشناس در دو تیم جذابیت‌ها و حساسیت‌های این بازی را بالا می‌برد.

در گروه دوم هم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی به مصاف سن ایچ ساوه می‌رود. مسی‌ها با وجود تغییر مدیریت به همکاری با علی افضل ادامه دادند. این مربی به دلیل محرومیت از روی سکوها تیم را هدایت می‌کند و احمد باغبانباشی روی نیمکت سرمربی نارنجی‌پوشان است. در سمت مقابل، سن ایچ ساوه با جواد اصغری مقدم به خوبی آماده این بازی‌ها شده و تنها مصدومیت چند بازیکن این تیم نگرانی ساوجی‌ها را در پی داشته است.

در بازی‌های هفته اول دو تیم شهروند ساری و حفاری خوزستان استراحت دارند و تنها نظاره‌گر بازی‌ها خواهند بود تا از هفته دوم وارد رقابت‌ها شوند.

برنامه بازی‌های هفته اول که ساعت ۱۶ برگزار می‌شود به شرح زیر است:

فردوس قم – کراپ الوند

منصوری قرچک – گیتی پسند

مقاومت البرز – اهورا بهبهان

سن ایچ ساوه – مس سونگون

کوثر اصفهان – راگا تهران

فرش آرا مشهد – ایمان شیراز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =