کد خبر : 245375
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
-

معزی: روحانی تنها رئیس قوه‌ای است که در ایام کرونا سه بار پاسخگوی اصحاب رسانه بود

معزی: روحانی تنها رئیس قوه‌ای است که در ایام کرونا سه بار پاسخگوی اصحاب رسانه بود

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به نشست خبری ظهر دوشنبه رئیس‌جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی نوشت: «‏از خبرنگاران که صدای پر پژواک افکار عمومی‌اند بسیار عذرخواهی می‌کنم که محدودیت‌های ‎کرونا اجازه نداد تا میزبان تعداد بیشتری از ایشان

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به نشست خبری ظهر دوشنبه رئیس‌جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی نوشت: «‏از خبرنگاران که صدای پر پژواک افکار عمومی‌اند بسیار عذرخواهی می‌کنم که محدودیت‌های ‎کرونا اجازه نداد تا میزبان تعداد بیشتری از ایشان باشیم ‏و صمیمانه سپاسگزارم از خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتی امروز که پرسشگر گستره‌ی متنوعی از مسائل مهم این روزها بودند؛ هرچند پرسش برخی از دوستان، به بیانیه شبیه‌تر بود.

‏خوشحالم که ‎کرونا مانع آن نشده تا میزبانی ‎رئیس‌جمهور از اهالی رسانه متوقف شود. هم نشست خبری دیروز و هم دو نوبت گفت‌وگو با مدیران رسانه‌ها، در ماه‌های کرونایی برگزار شد. ‎روحانی تنها رئیس قوه‌ای است که در این ایام، سه بار پاسخگوی اصحاب رسانه بوده است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =