کد خبر : 245545
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
-

رژیم صهیونیستی از انجام سلسله آزمایش‌های سامانه‌های موشکی چند لایه‌ای خود خبر داد

رژیم صهیونیستی از انجام سلسله آزمایش‌های سامانه‌های موشکی چند لایه‌ای خود خبر داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، این سامانه‌های ضد موشکی موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک را رهگیری کرده‌اند. این آزمایش را شرکت رافائل رژیم صهیونیستی با مشارکت نیروهای هوایی و دریایی این رژیم هدایت کرد و مهندسان توسعه ارتقای توانمندی سامانه‌های دفاعی را ادامه می‌دهند. شرکت‌ مشارکت کننده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، این سامانه‌های ضد موشکی موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک را رهگیری کرده‌اند.

این آزمایش را شرکت رافائل رژیم صهیونیستی با مشارکت نیروهای هوایی و دریایی این رژیم هدایت کرد و مهندسان توسعه ارتقای توانمندی سامانه‌های دفاعی را ادامه می‌دهند.

شرکت‌ مشارکت کننده در توسعه سامانه‌های تسلیحاتی شرکت رافائل است که پیمانکار اصلی توسعه سامانه‌های ضد موشکی “عصای سحرآمیز” به همراه شرکت ریتیون آمریکا محسوب می‌شود در حالی‌که شرکت “التا”ی اسرائیل نیز مسؤول توسعه رادار MMR ویژه سامانه‌های دفاعی است، “البیت” اسرائیل نیز سامانه‌های هدایت و کنترل سامانه‌های مذکور را توسعه داده‌اند.

بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم که شاهد یکی از عملیات‌های رهگیری در آزمایش‌های مذکور بود، گفت، آزمایش موفقیت آمیز برای اولین بار به دلیل رهگیری چند لایه کامل سامانه موشکی اسرائیل بود و صحبت از یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های جهان است که در برابر تهدیدات در دو فضای دور و نزدیک حمایت لازم را تامین می‌کند.

گانتس اظهار کرد: از شرکای خود در وزارت دفاع آمریکا و آژانس دفاع موشکی و دولت و کنگره این کشور به دلیل حمایت‌ از اسرائیل در توسعه این ابزارها و نیز کمک به تقویت برتری نظامی و امنیتی اسرائیل در منطقه تشکر می‌کنیم.

موشه قتال یکی از مسؤولان واحد تحقیقات توسعه سلاح و زیرساخت تکنولوژیکی وابسته به وزارت جنگ سلسله آزمایش‌های انجام شده را “بی‌سابقه” خواند.

او تاکید کرد، ما ثابت کردیم که اسرائیل توانمندی قوی و چند لایه‌ای در تعامل با تهدیدات مختلف از جمله‌ موشک‌های کروز و جنگنده و در تمامی انواع و تهدیدات بالستیک دارد.

این مقام اسرایئلی اضافه کرد: برای اولین بار ثابت کردیم که سلسله طولانی از آزمایش‌ها در پاسخ‌گویی چند لایه و ترکیبی شامل سیستم‌های گنبد آهنین، عصای سحرآمیز و پیکان انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: این سیستم‌ در سطح رصد و رهگیری در مقابله با سلسله تهدیدات مختلف با هماهنگی کامل و متقابل بین سیستم‌ها و امکان تماس پیشرفته شناخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =