کد خبر : 245494
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

بازداشت یکی از بزرگ‌ترین واردکننده نهاده‌های دامی در مازندران

بازداشت یکی از بزرگ‌ترین واردکننده نهاده‌های دامی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به واردات نهاد های دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار اقدام می نمود به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد. وی افزود: پس از

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به واردات نهاد های دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار اقدام می نمود به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

وی افزود: پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرایم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطین قضایی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت  روانه زندان شد.

اکبری اظهار کرد: طبق کارشناسی ها انجام گرفته  میزان تخلفات مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر هوشیاری دستگاه قضا و مقابله سریع و قاطع مراجع قضایی با هرگونه دست درازی به بیت المال افزود: با تشکیل و راه اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، دستگاه قضایی با عزمی راسخ با اخلال گران چرخه اقتصاد برخورد قاطع قانونی را خواهد داشت و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 8 =