کد خبر : 245436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
-

استفاده از گوشی هوشمند در امتحانات این دانشگاه مجاز است!

استفاده از گوشی هوشمند در امتحانات این دانشگاه مجاز است!

به گزارش قائم آنلاین، این دانشگاه ژاپنی در این روش جدید برای برگزاری امتحانات ورودی خود استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت توسط کاربران برای جست‌وجوی اطلاعات را مجاز می‌داند. دانشگاه “سانو”( Sanno) که در شهرهای توکیو و کاناگاوا دارای چندین پردیس است، قصد دارد برای برخی از امتحانات خود که در ماه فوریه سال

به گزارش قائم آنلاین، این دانشگاه ژاپنی در این روش جدید برای برگزاری امتحانات ورودی خود استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت توسط کاربران برای جست‌وجوی اطلاعات را مجاز می‌داند.

دانشگاه “سانو”( Sanno) که در شهرهای توکیو و کاناگاوا دارای چندین پردیس است، قصد دارد برای برخی از امتحانات خود که در ماه فوریه سال آتی میلادی برگزار می‌گردد، از این روش جدید استفاده کند.

این دانشگاه مدعی است که برای اولین بار در ژاپن چنین روشی را به کار می‌گیرد.

دانشگاه سانو اعلام کرد که در نظر دارد توانایی داوطلبان در حل مسائل با استفاده از اطلاعاتی که آنها در دستگاه‌های دیجیتالی گردآوری می‌کنند را ارزیابی کند. چراکه به دنبال افرادی است که می‌توانند با انجام کارهای عملی به حل مسئله بپردازند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دولت ژاپن در برگزاری آزمون ورودی دانشگاه‌های این کشور اصلاحاتی را در نظر می‌گیرد تا توانایی دانشجویان در استفاده از دانش خود را ارزیابی کند.

گفتنی است دانشگاه سانو در نظر دارد با هدف جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در چنین آزمون‌هایی، تعداد ناظران امتحانات در مکان‌های برگزاری آزمون را افزایش دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 4 =