کد خبر : 245329
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
-

نظارت بر بازار شب یلدا تشدید می‌شود

نظارت بر بازار شب یلدا تشدید می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز هفته پایانی فصل پاییز و قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن شب یلدا، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا از ابتدای هفته جاری در سراسر استان آغاز شده و تا پایان ماه نیز ادامه دارد. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز هفته پایانی فصل پاییز و قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن شب یلدا، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا از ابتدای هفته جاری در سراسر استان آغاز شده و تا پایان ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با هدف جلوگیری از افزایش قیمت، تهیه اقلام مورد نیاز شب یلدا از جمله آجیل، خشکبار، میوه و شیرینی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و برخورد با متخلفان اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران خاطرنشان کرد: در این طرح، بازرسان و ناظران اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، مشارکت دارند.

ملکی ادامه داد: نظارت بر داشتن فاکتور خرید و فروش و رعایت سود قانونی در واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی و تره‌ بار انجام می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد های صنفی مراتب را به سامانه ۱۳۵ و ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌های تابعه و یا با سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفین برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =