کد خبر : 245344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
-

شناسایی ۹۱۰۰ بیمار در طرح شهید سلیمانی

شناسایی ۹۱۰۰ بیمار در طرح شهید سلیمانی

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در پنجاه و ششمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور سخنگوی وزارت بهداشت دمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با اشاره به اینکه مبتلایان کرونا در مازندران چند هفته اخیر افزایش ملایمی داشته و هم اکنون پنج شهر استان وضعیت قرمز دارند نظارت بر انجام

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در پنجاه و ششمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور سخنگوی وزارت بهداشت دمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با اشاره به اینکه مبتلایان کرونا در مازندران چند هفته اخیر افزایش ملایمی داشته و هم اکنون پنج شهر استان وضعیت قرمز دارند نظارت بر انجام طرح‌های گذشته و اجرای موثر طرح شهید سلیمانی را موجب تقویت اقدامات پیشین اعلام کرد.

وی از راه اندازی ۲۱ قرارگاه اجرای طرح سهید سلیمانی در استان خبر داد و گفت: ۹۱۰۰ بیمار در منزل و ۲۲۷ تیم مراقبت در طرح رهگیری فعال شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون شناسایی شدند.

استاندار مازندران نیز اجرای طرح درمانی شهید سلیمانی را اقدامی قابل تحسین در پیشگیری و مقابله با کرونا دانست که موجب شد همه ارگان ها و سازمان ها بیش از پیش و با برنامه ای مدون و هدف گذار پای کار بیایند و در مدیریت این بیماری با انسجام بیشتری عمل کنند.

احمد حسین زادگان با تاکید بر اینکه از شروط موفقیت این طرح این است که هیچ منطقه و محله روستایی یا شهری جا نماند، وحدت نیروهای بسیج، سپاه، هلال احمر، دانشگاه های علوم پزشکی، انجمن های مردمی، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های مازندران را در اجرای این طرح تحسین برانگیز اعلام کرد.

وی پیشنهاد داد: کارکنان ادارات در قالب بسیج ادارات به سپاه هر استان معرفی و برای اجرای سریع تر این طرح به خدمت گرفته شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =