کد خبر : 245342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
-

دستگیری عامل قاچاق ۴۸ قطعه پرنده مهاجر در فریدونکنار

دستگیری عامل قاچاق ۴۸ قطعه پرنده مهاجر در فریدونکنار

به گزارش قائم آنلاین، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونکنار با همکاری مامورین انتظامی این شهرستان، موفق شدند برای دومین بار در سالجاری عاملین قاچاق پرنده از شهرهای دیگر را در اطراف بازار پرندگان این شهرستان دستگیر کنند. مامورین یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار در حین گشت، کنترل و بازرسی از خودروهای مشکوک به

به گزارش قائم آنلاین، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونکنار با همکاری مامورین انتظامی این شهرستان، موفق شدند برای دومین بار در سالجاری عاملین قاچاق پرنده از شهرهای دیگر را در اطراف بازار پرندگان این شهرستان دستگیر کنند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار در حین گشت، کنترل و بازرسی از خودروهای مشکوک به حمل لاشه پرندگان قاچاق، صبح امروز ۲۴ آذرماه ۹۹ در اطراف بازار فروش پرندگان فریدونکنار، به یک خوردوی وانت که از شهرهای غرب استان به فریدونکنار عزیمت نموده بود، برخورد و پس از بازرسی خودرو ، موفق به کشف و ضبط لاشه ۴۸ قطعه مرغابی شدند.

گفتنی است متخلف دستگیر، لاشه پرندگان ضبط و خودروی نیز توقیف شد.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار در تاریخ  ۱۵ آذرماه سالجاری نیز عاملین قاچاق ۱۶۰ قطعه پرنده مهاجر را در این شهرستان دستگیر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + شانزده =