کد خبر : 245197
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
-

رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

به گزارش قائم آنلاین،  ستاد عملیاتی پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان رامسر در اطلاعیه ای از قرارگیری این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و آغاز محدودیت های شدید به مدت یک هفته خبر داد. طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا، شهرستان رامسر به دلیل افزایش مبتلایان، بستری و فوتی ناشی از ویروس کرونا در وضعیت

به گزارش قائم آنلاین،  ستاد عملیاتی پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان رامسر در اطلاعیه ای از قرارگیری این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و آغاز محدودیت های شدید به مدت یک هفته خبر داد.

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا، شهرستان رامسر به دلیل افزایش مبتلایان، بستری و فوتی ناشی از ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

بر این اساس طبق دستور ستاد ملی کرونا، اجبارا محدودیت های شدیدی از روز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ در تمامی نقاط شهرستان رامسر اعمال می شود.

این محدودیت‌ها شامل تعطیلی و ممنوعیت فعالیت کلیه گروه های شغلی و بازار روزها جز گروه شغلی یک، ممنوعیت ورود و خروج ماشین با پلاکهای غیربومی در ورودی و خروجی شهرستان، منع رفت و آمد تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح، حضور یک سوم کارکنان در ادارات است.

لذا از عموم‌ مردم و کسبه درخواست می شود برای کنترل و کاهش شیوع این بیماری عالم‌گیر از صبح روز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ کلیه دستورالعمل های محدودیت ها را رعایت نمایند و قطعا با آندسته از افرادی که مقررات ملی را نادیده بگیرند برخورد قانونی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − دو =