کد خبر : 245187
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
-

دشمن از تفکر انقلابی سپاه وحشت دارد

دشمن از تفکر انقلابی سپاه وحشت دارد

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر با بیان اینکه قرآن کریم دو دشمن برای ما معرفی کرده گفت: خدای متعال در قرآن کریم به دو دشمن دشمن ایمانی و سیاسی اشاره کرده است  و راه  مبارزه با دشمن را

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر با بیان اینکه قرآن کریم دو دشمن برای ما معرفی کرده گفت: خدای متعال در قرآن کریم به دو دشمن دشمن ایمانی و سیاسی اشاره کرده است  و راه  مبارزه با دشمن را برای ما تبیین کرده است که جنس دشمن چیست ، چه اهدافی دارد ، چه شیوه‌هایی دشمنی داشته ،از چه جناحی حمله می‌کند و راه مقابله و مبارزه با آن چیست.

تسخیری با بیان این مطلب که خدای متعال  در تعریف دشمنان سیاسی مسلمانان چند گروه را معرفی کرده است، افزود: یهود، مشرکین، کفار و دشمن داخلی بنام منافقین  دشمنان سیاسی مسلمانان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم سخت‌ترین دشمنان سیاسی را منافقین اعلام کرده است، ادامه داد: اینکه پی ببریم یهود جزء مشرکین بوده یا نه، در قرآن کریم خدای متعال به طور رسمی یهود را بعنوان یکی از دشمنان سخت در مقابل مسلمانان معرفی می‌کند و در قرآن کریم دشمنان و کفار را تعریف می‌کند و برنامه آن‌ها را معرفی و راه مبارزه با آن‌ها را برای ما بیان فرموده است.

تسخیری با اشاره به  آیه ۱۰۵ سوره بقره که در رابطه با کفار آمده است کفار و مشرکین هرگز خیر خواه شما نخواهند شد، اضافه کرد: زمانی که پیغمبر ( ص) شخصیت بعد از خودش را معرفی کردند یهود آرام ننشست  لذا از فرمان خدای متعال است که دل به مشرکین و کفار نبندید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  تلاش یهود بر این است که اهل حق را هم برگرداند و آن‌هایی که ایمان آوردند ایمان شان را بردارد، افزود: دشمنان با رسانه‌ها و ماهواره‌ها در شبانه روز ۱۰۰۰ ساعت برنامه بر علیه اسلام دارند تا مردم از اسلام فاصله بگیرند.

تسخیری با تاکید بر اینکه دشمنان آرزو میکنند شما مثل آن‌ها شوید و فرهنگ و دیدگاه تان غربی شود ،خاطرنشان کرد:  سند ۲۰۳۰ هم جز همین فرهنگ دشمن است  چرا که دشمن می گوید، اگر بین قرآن و قانون سازمان ملل تضاد بود قرآن را کنار بگذارید و یهودی عمل کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه کفار بشدت علاقه‌مند هستند که ما غفلت کنیم و دشمن میل به این دارد که ما دارای دانش و فناوری روز جهانی نباشیم و دست گدایی دراز کنیم تا دلار‌های ما را مثل نفت‌های ما بدزدند و اموال را غارت کنند، گفت:چنانچه برخی مسئولین کشور‌های اسلامی خود را در دامن رژیم کودکش اسرائیل ببینند و ایران هراسی و اسلام هراسی کنند، این بزرگترین غفلت است.

تسخیری با اشاره به اینکه  خدا در قرآن می‌فرماید کفار آرزو می‌کنند از سلاح‌ها و تجهیزات و امکانات تان غافل شوید، تصریح کرد: هفت سال کشور معطل یک تعهد نامه است که وزیر امورخارجه هم آن را هیچ می‌داند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اگر برخی ها در داخل  امید آن را داشته باشند که فرد دیگری  از آمریکا رئیس جمهور شد، می توان پای میز مذاکره نشست،افزود: این تفکر غلط است چرا که آن‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و آرزو دارند ما غفلت کنیم.

تسخیری مشکل دشمنان با اسلام  را کفر ستیز استکبار ستیز و صهیونیسم ستیزی دانست و اضافه کرد: ارتش ماموریت دارد از مرز‌های آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران مراقبت کند و سپاه علاوه بر این ماموریت ماموریت پاسدار انقلاب اسلامی نیز هست چرا که  انقلاب اسلامی مرز ندارد.

تسخیری با بیان اینکه مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی  در یمن عراق سوریه لبنان سوریه بحرین افغانستان و پاکستان است؛ گفت: دشمن از سپاه که تفکر انقلاب اسلامی را نهادینه می‌کند وحشت دارد لذا یکی از مهمترین وظایف، ولی فقیه در سپاه تقویت بنیه اعتقادی و بصیرتی پاسداران است تا تفکر انقلابی شکل گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا  مردم را از بعد اجتماعی و سیاسی وابسته کند ، تاکید کرد: باید با تفکر هوشمندانه از انقلاب اسلامی که امانت امام راحل و شهدا و عطیه الهی است مراقبت و پاسداری کرده و آن را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (اروحناه فداه) وصل کنیم.

در پایان مراسم حجت الاسلام مهدی جان آبادی بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر معارفه و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی قائمی قدردانی و بعنوان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در شهرستان میاندرود معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − ده =