کد خبر : 245185
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
-

دستگیری ۲ کارمند در یکی از ادارات مهم سوادکوه

دستگیری ۲ کارمند در یکی از ادارات مهم سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، پیرو خبر هفته گذشته مبنی بر شناسایی و دستگیری دو نفر از متخلفان مالی و اداری در یکی از ادارات شهرستان سوادکوه توسط سازمان اطلاعات سپاه، خبرهای جدید حاکی است با ادامه روند رسیدگی پرونده در این اداره مهم، دو نفر دیگر از متخلفان شناسایی و دستگیر شدند. با رصد و

به گزارش قائم آنلاین، پیرو خبر هفته گذشته مبنی بر شناسایی و دستگیری دو نفر از متخلفان مالی و اداری در یکی از ادارات شهرستان سوادکوه توسط سازمان اطلاعات سپاه، خبرهای جدید حاکی است با ادامه روند رسیدگی پرونده در این اداره مهم، دو نفر دیگر از متخلفان شناسایی و دستگیر شدند.

با رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه، شبکه فساد مالی و اداری در یکی از ادارات مهم شهرستان سوادکوه شناسایی شده و طی بررسی های گسترده چند ماهه، ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان ۴ نفر از متخلفان دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

با توجه به اقدامات چند ماه اخیر اطلاعات سپاه در مبارزه با فساد اداری و ارتشاء در شهرهای مختلف استان، پیش بینی می شود زوایای تاریک این پرونده اداری در سوادکوه نیز به زودی روشن شده و خبرهای تکمیلی بیشتری در رسانه ها منتشر شود.

دستگیری های جدید نشان می دهد اطلاعات سپاه مازندران در مبارزه حداکثری با مفسدان اداری و اقتصادی با کسی تعارفی نداشته و در عزم خود در مبارزه با تبانی، ارتشا و دست‌اندازی به بیت المال جدی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + شانزده =