کد خبر : 244962
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
-

کمپین یلدای بدون شب‌نشینی در محمودآباد اجرا می‌شود

کمپین یلدای بدون شب‌نشینی در محمودآباد اجرا می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، قنبرعلی داداش‌پور در جلسه کارگروه بانوان شهرستان که به‌مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: شرایط قرمز شهرستان مانع از برگزاری مراسمات حضوری شده اما می‌توانیم در فضای مجازی با برنامه‌های زنده با همکاری نهاد فرهنگی محمودآباد در خدمت مردم باشیم. وی با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، قنبرعلی داداش‌پور در جلسه کارگروه بانوان شهرستان که به‌مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: شرایط قرمز شهرستان مانع از برگزاری مراسمات حضوری شده اما می‌توانیم در فضای مجازی با برنامه‌های زنده با همکاری نهاد فرهنگی محمودآباد در خدمت مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی می ‌تواند در روزهای آینده وضعیت محمودآباد از قرمز خارج کند، افزود: با انجام خدمات مدیریت شده و با برنامه‌ریزی در این روزهای کرونایی باید حافظ انقلاب باشیم و اجازه ورود دشمن را به کشور ندهیم حتی در بستر جنگ نرم و فضای مجازی.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه باید اولین سالروز سردار دل‌ها توسط مردم انقلابی به خوبی برگزار شود، گفت: تعداد تجمع افراد بیش از ۱۵ نفر با توجه به مصوبه ستاد کرونا شهرستان ممنوع است اما می‌توان از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها استفاده کرد.

داداش‌پور تصریح کرد: سمن‌های سطح محمودآباد نیز در کنار ما در حال انجام فعالیت و تولید برای رفع مایحتاج کادر درمان و مدافعان سلامت بیمارستان این شهرستان هستند.

دورهمی‌ها مسئولیت کادر درمان را بیشتر خواهد کرد
کبری محمدزاده مشاور امور بانوان و خانواده در فرمانداری محمودآباد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی برای ولادت حضرت زینب (س) انجام شد اما امسال به خاطر شرایط کرونایی امکان اجرای برنامه‌های حضوری نیست بنابراین باید طبق مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت کنیم.

وی افزود: دورهمی‌ها به‌واسطه نزدیک بودن شب یلدا بار مسئولیت مدافعان سلامت را بیشتر خواهد کرد و باید با همزبانی با یکدیگر در کنار هم در راستای حمایت از کادر درمانی باشیم.

مشاور امور بانوان و خانواده در فرمانداری محمودآباد در پایان گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی و زحمات مضاعف کادر درمان و پرستاران باید قدردانی ویژه‌ای از این بزرگواران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − پانزده =