کد خبر : 245003
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
-

نوازی: می‌خواهیم مقابل استقلال پیروز باشیم

نوازی: می‌خواهیم مقابل استقلال پیروز باشیم

به گزارش قائم آنلاین، محمد نوازی مربی شهرخودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سختی در پیش است چون با استقلال بازی داریم و طرفداران بسیاری دارد. ما یک تیم جوان و با انگیزه در اختیار داریم و امیدوارم یک بازی خوبی ارائه دهیم

به گزارش قائم آنلاین، محمد نوازی مربی شهرخودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سختی در پیش است چون با استقلال بازی داریم و طرفداران بسیاری دارد. ما یک تیم جوان و با انگیزه در اختیار داریم و امیدوارم یک بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است و آن‌ها شرایط خاص خودشان را دارند. اولین تجربه رحمتی در برابر استقلال به عنوان سرمربی رقم می‌خورد. برای دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم.

او درباره شرایط تیمش و مشکلاتی که این تیم بعد از بازی برابر ذوب‌آهن به خاطر وجود بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم اصفهانی اظهار کرد: خدا را شکر به مورد مشکوکی بر نخوردیم. بعد از شکست در بازی پرسپولیس، پیروزی مقابل ذوب‌آهن خیلی برای ما شیرین بود. هیچ بازیکنی مصدوم نیست و همه آماده بازی مقابل استقلال هستند.

نوازی درباره شرایط استقلال و حاشیه‌هایش گفت: این مساله  در طیف کاری من نیست اما شرایط اول فصل در لیگ برتر، در برخی تیم‌ها وجود دارد. آقای فکری هم جزو مربی‌های خوب کشور است و باید صبر کرد تا دید چه می‌شود. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

مربی شهرخودرو درباره عملکرد داوری در بازی‌های اخیر شهرخودرو و بازی پیش رو این تیم گفت: توکل ما بر خداست و کسی که سوت این بازی را می‌زند، وظیفه‌ای بر عهده دارد و امیدوارم با آرامش تیم خود را هدایت کنیم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

او درباره ورزشگاه امام رضا و تفاوتش با ورزشگاه ثامن مشهد خاطرنشان کرد: من به عنوان یک مربی باید، بگویم ورزشگاه امام رضا یکی از ورزشگاه‌های خوب است و با توجه به ورزشگاهی ساخته شده،  باید از امکانات آن استفاده کنیم و این برای شهرخودرو یک حسن است و حیف است که از این استادیوم استفاده نکنیم. شرایط ورزشگاه امام رضا با ورزشگاه ثامن بسیار متفاوت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =