کد خبر : 244970
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
-

آماده‌باش ۹۴ پایگاه اورژانس در طرح امداد زمستانی

آماده‌باش ۹۴ پایگاه اورژانس در طرح امداد زمستانی

به گزارش قائم آنلاین، یحیی صالح طبری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ مازندران همزمان با اورژانس کشور از ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود. وی

به گزارش قائم آنلاین، یحیی صالح طبری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ مازندران همزمان با اورژانس کشور از ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

وی افزود: ۵۰۰ نفر از کارکنان فوریت‌های پزشکی با ۱۳۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

صالح طبری گفت: آمبولانس‌های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: طرح امداد زمستانی اورژانس مازندران مانند سال‌های گذشته همگام با سایر ارگان‌های امدادی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =