کد خبر : 244733
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
-

لزوم مناسب سازی محیط شهری برای معلولان

لزوم مناسب سازی محیط شهری برای معلولان

به گزارش قائم آنلاین، کامبیز کریمی در گفتگو ، با بیان اینکه مناسب سازی محیط شهری ابتدایی ترین حق معلولان است گفت: نیاز اساسی معلولان انجام این اقدام مهم و ضروی است. وی با تاکید بر اینکه توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهم است  افزود: پیگیری و اجرای مصوبات کمیته

به گزارش قائم آنلاین، کامبیز کریمی در گفتگو ، با بیان اینکه مناسب سازی محیط شهری ابتدایی ترین حق معلولان است گفت: نیاز اساسی معلولان انجام این اقدام مهم و ضروی است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهم است  افزود: پیگیری و اجرای مصوبات کمیته مناسب سازی شهرستان باید در دستور کار اعضا قرار گیرد تا در راستای حضور پر رنگ  آنان در جامعه اقدام موثر صورت پذیرد. محیط شهری فضای زندگی روزمره همه افراد جامعه است و باید به گونه ای طراحی شود که توانایی پذیرش همه افراد را داشته باشد.

وی ادامه داد: در شهرستان فیروزکوه حتی یک شعبه بانک نسبت به مناسب سازی اقدام نکرده و امکان پذیرش افراد ناتوان در این اماکن امکان پذیر نیست. ادارات بدلیل محدود بودن اعتبارات عمرانی از این کار مهم و ضروری خودداری می کنند لذا باید با اعطای اعتبارات عمرانی مناسب این کار در سطح شهرستان با جدیت دنبال شود.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: شهرستان فیروزکوه ۹۰۰ معلول دارد که ۴۰۰ معلول پرونده توانبخشی دارند و مستمری بگیر بهزیستی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 17 =