کد خبر : 244711
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
-

فراخوان رهبر مخالفان ونزوئلا برای تظاهرات سراسری طی فردا

فراخوان رهبر مخالفان ونزوئلا برای تظاهرات سراسری طی فردا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، لئوپولدو لوپز، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا در کنفرانسی خبری در شهر بوگوتا گفت: “چالش ما بالا بردن روحیه، امید و ظرفیت سازمانی ما است. چیزی که ما نمی توانیم اجازه دهیم این است که جامعه ونزوئلا تبدیل به یک جامعه کوبایی شود از این لحاظ که

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، لئوپولدو لوپز، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا در کنفرانسی خبری در شهر بوگوتا گفت: “چالش ما بالا بردن روحیه، امید و ظرفیت سازمانی ما است. چیزی که ما نمی توانیم اجازه دهیم این است که جامعه ونزوئلا تبدیل به یک جامعه کوبایی شود از این لحاظ که دست از داشتن امید و رویا بردارد.”

لوپز که اواخر اکتبر به طور پنهانی از کاراکاس بعد از حضورش از آوریل ۲۰۱۹ در اقامتگاه سفیر اسپانیا فرار کرد روز چهارشنبه از اسپانیا وارد کلمبیا شد.

او قرار است چند روز در کلمبیا باشد و تا کنون با ایوان دوکو رئیس جمهور کلمبیا دیدار کرده است. او قرار است به منطقه کوکوتا محل گذرگاه مرزی اصلی بین کلمبیا و ونزوئلا برود و در تظاهراتی که برای شنبه فراخوانش را داده شرکت خواهد کرد.

او از مخالفان ونزوئلایی خواست “دست از امید برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آزاد برندارند” و مدعی شد بهترین راه مخالفت با انتخابات پارلمانی یکشنبه گذشته این کشور شرکت در رایزنی مردمی که خوآن گوآیدو رهبر مخالفان فراخوانش را داده، است.

او گفت به همین دلیل از ونزوئلایی های سراسر جهان برای پیوستن به تظاهرات فردا دعوت می کند.

اعتراضات فردا مصادف با آخرین روز رای گیری مربوط به رایزنی عمومی است؛ اقدامی که گوآیدو در پاسخ به انتخابات پارلمانی یکشنبه گذشته به راه انداخته اما با تردید های بسیار روبرو است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + یک =