کد خبر : 244709
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
-

انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدید دشمنان قرار دارد

انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدید دشمنان قرار دارد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در مراسم یادواره ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی که به صورت تلویزیونی برگزار شد، اظهارکرد: یاد شهیدان برای همیشه در فکر و ذهن انسان‌ها زنده خواهد ماند. وی خاطرنشان کرد: یادواره شهیدان موجب تذکر به خود انسان‌ها بوده و

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در مراسم یادواره ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی که به صورت تلویزیونی برگزار شد، اظهارکرد: یاد شهیدان برای همیشه در فکر و ذهن انسان‌ها زنده خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهیدان موجب تذکر به خود انسان‌ها بوده و افرادی که موجب برگزاری و حضور در این مراسم می‌شوند نخستین کسانی هستند که از آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور، حضور و برگزاری یادواره شهدا را از وظایف مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: اقدام صدا و سیمای مازندران در برگزاری تلویزیونی یادواره شهدا بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

ادیانی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا منجر به رشد فکری و معنوی افراد می‌شود گفت: قبل از انقلاب فقط عَلَم شهادت سیدالشهدا برای ما وجود داشت اما پس از انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم هر یک از شهدا یک عَلَم برای یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت شدند.

وی با بیان اینکه استان مازندران در برپایی یادواره شهدا سابقه‌ای دیرینه دارد که حتی در کوچکترین روستاها برای شهدا مراسم برگزار می کنند تاکیدکرد: مردم مازندران با تعمیق پیوندی که با اهل بیت و شهادت دارند حس خوبی نسبت به یادواره های شهدا دارند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور یادآورشد: ما هر چه داریم از شهیدان بوده و اگر چیزی نداریم از کاهلی خودمان است.

ادیانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همیشه در معرض تهدید دشمنان بوده است اظهارکرد: با ترویج یاد شهیدان می‌توان بر همه توطئه ها پیروز شد.

وی با بیان اینکه شهادت یک معامله پر سود است خاطرنشان کرد: عمری که باید به ناگزیر بگذرد و محکوم به پایان است، انسان‌های باهوش با شهادت آن را به پایان می‌برند و با خدا معامله می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: شهادت رنج است اما آرمان و هدف حفظ انقلاب اسلامی این رنج را کم می‌کند و هیچ فردی نباید به خود اجازه دهد که دست از عهد و پیمان با شهدا بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − سه =