کد خبر : 244636
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
-

ام باپه: به خود افتخار می کنیم

ام باپه: به خود افتخار می کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در دیدار برابر باشاک شهیر جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه ۵ بر یک برابر حریف ترکیه ای به پیروزی دست پیدا کند. ام باپه زننده دو گل تیمش در این بازی بود. او بعد از بازی گفت: طبیعتا باید به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در دیدار برابر باشاک شهیر جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه ۵ بر یک برابر حریف ترکیه ای به پیروزی دست پیدا کند.

ام باپه زننده دو گل تیمش در این بازی بود.

او بعد از بازی گفت: طبیعتا باید به خود افتخار کنیم. از عملکرد خودمان راضی هستیم و توانستیم یک بازی خوب دیگر را به نمایش گذاریم. صحبت های بسیاری درباره ما شد اما هیچ چیز بهتر از عمل نیست. ما با تلاش خود جواب دادیم و این بسیار مهم است.

ام باپه درباره توهین نژاد پرستانه به مربی باشاک شهیر گفت: همه ما ناراحت شدیم. دوست نداریم که بار دیگر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. همه ما انسان هستیم و احتمال اشتباه وجود دارد. همه مردم از نژاد پرستی ناراحت می شوند و باید با چنین رفتارهای بدی مقابله شود. هر دو تیم تصمیم گرفتند که در اعتراض به چنین رفتاری بازی نکند و باید بگویم که از گرفتن این تصمیم شجاعانه خوشحال هستیم.

پاری سن ژرمن با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و به دور بعد راه پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − نه =