کد خبر : 244406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
-

کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران

کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران

به گزارش قائم آنلاین، این کارگاه با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) و مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با تدریس دکتر حمیدرضا پوریان ـ متخصص کنترل بیولوژیک آفات و عضو هیئت علمی دانشگاه رازی برگزار می‌شود. “عوامل، اهداف و روش‌های کنترل بیولوژیک”، “تاریخچه کنترل بیولوژیک در ایران”، “نحوه کنترل کیفی عوامل

به گزارش قائم آنلاین، این کارگاه با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) و مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با تدریس دکتر حمیدرضا پوریان ـ متخصص کنترل بیولوژیک آفات و عضو هیئت علمی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

“عوامل، اهداف و روش‌های کنترل بیولوژیک”، “تاریخچه کنترل بیولوژیک در ایران”، “نحوه کنترل کیفی عوامل کنترل بیولوژیک”، “آشنایی با نگرانی‌های موجود در زمینه کنترل بیولوژیک”، “نحوه تولید انبوه عوامل بیولوژیک و تجاری‌سازی در ایران” و “آشنایی با فناوری‌های نوین زیستی در کنترل بیولوژیک آفات” از جمله سرفصل‌های مورد تدریس در این کارگاه هستند.

دوره کنترل بیولوژیک آفات سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند به نشانه @Kosar_taherian پیام دهند یا با شماره ۰۹۰۲۸۵۴۱۴۲۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 4 =