کد خبر : 244598
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
-

پیام جبهه پایداری در پی درگذشت آیت‌الله یزدی

پیام جبهه پایداری در پی درگذشت آیت‌الله یزدی

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام به شرح زیر است: «ارتحال آیت‌الله محمّد یزدی رضوان‌الله‌علیه، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و از یاران صدیق و پیشگام امام راحل(ره) و رهبری در انقلاب اسلامی موجب تأسف و تألم گردید. این عالم بزرگوار، مدال مجاهدت در سنگر مبارزه حق علیه باطل را

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام به شرح زیر است:

«ارتحال آیت‌الله محمّد یزدی رضوان‌الله‌علیه، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و از یاران صدیق و پیشگام امام راحل(ره) و رهبری در انقلاب اسلامی موجب تأسف و تألم گردید.

این عالم بزرگوار، مدال مجاهدت در سنگر مبارزه حق علیه باطل را بر سینه داشت و در مسیر اعتلای انقلاب، از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای نیل به این هدف، در همه عرصه‌های مهم کشور، خاضعانه و صادقانه ایفای نقش کرد.

اتخاذ منش و روش انقلابی، صریح و مرزبندی شده با دشمن توسط ایشان در عرصه‌های مختلف خدمت‌گزاری همچون عضویت شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، دبیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورایعالی حوزه‌های علمیه، موجب شد تا دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره این عالم دینی و سیاستمدار انقلابی، دریغ نکند اما هدف متعالی این عالم عالیقدر و مجاهد استوار انقلابی باعث شد که تلاش‌های دشمن و برخی احزاب سیاسی، نتواند ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند که اکنون فقدان ایشان یقینا خسارت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

جبهه پایداری فقدان این عالم جلیل‌القدر و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌­های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − چهار =