کد خبر : 244440
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
-

شکست سهیل واحدی مقابل قهرمان اسنوکر جهان در مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰

شکست سهیل واحدی مقابل قهرمان اسنوکر جهان در مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰

به گزارش قائم آنلاین، سهیل واحدی در اولین رقابت خود در مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ به مصاف جان هیگینز اسنوکرباز حرفه‌ای اهل اسکاتلند و قهرمان جهان رفت. ملی‌پوش اسنوکر ایران در رده ۸۷ بهترین اسنوکربازان جهان قرار دارد در حالی‌که حریفش در اولین دور از این مسابقات در رده ششم جهان بود. با توجه به

به گزارش قائم آنلاین، سهیل واحدی در اولین رقابت خود در مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ به مصاف جان هیگینز اسنوکرباز حرفه‌ای اهل اسکاتلند و قهرمان جهان رفت. ملی‌پوش اسنوکر ایران در رده ۸۷ بهترین اسنوکربازان جهان قرار دارد در حالی‌که حریفش در اولین دور از این مسابقات در رده ششم جهان بود. با توجه به اختلاف رنکینگ، ملی‌پوش اسنوکر ایران در اولین بازی خود رقابت بسیار سختی داشت. سهیل واحدی در این رقابت با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

حسین وفایی دیگر ملی‌پوش اسنوکر ایران که در رده ۳۶ بهترین اسنوکربازان جهان قرار دارد، باید در اولین رقابت خود مقابل میتچل من انگلیسی قرار گیرد. حریف وفایی در این دور، در رده ۷۳ بهترین‌های دنیا قرار دارد.

در این رقابت‌ها چهره‌هایی مانند جاد ترامپ، رونی اُ سالیوان، نیل رابرتسون و مارک سلبی (نفرات اول تا چهارم رنکینگ دنیا) حضور خواهند داشت.

این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز برگزار می‌شود و توسط یورو اسپورت پوشش زنده خواهد شد.

مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ اسنوکر برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۱ برگزار شده و استیو دیویس اولین عنوان قهرمانی مسابقات آزاد اسکاتلند را به نام خود ثبت کرده است. در سال ۲۰۱۹ این رقابت‌ها با قهرمانی مارک سلبی به پایان رسید. جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان در یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها حذف شد و رونی اُ سالیوان ستاره بی‌چون و چرای اسنوکر جهان در یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها مقابل مارک سلبی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =