کد خبر : 244534
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
-

ریاض مدعی سرنگونی پهپاد یمنی‌ها شد

ریاض مدعی سرنگونی پهپاد یمنی‌ها شد

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری عربستان سعودی اعلام کرد که ائتلاف به سرکردگی ریاض یک پهپاد بمب‌گذاری شده که جنبش انصارالله به سوی این کشور فرستاده بود را رهگیری و منهدم کرده است. «فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود» وزیر خارجه عربستان سعودی اخیرا در سخنرانی گفته بود که «عربستان سعودی در معرض صدها

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری عربستان سعودی اعلام کرد که ائتلاف به سرکردگی ریاض یک پهپاد بمب‌گذاری شده که جنبش انصارالله به سوی این کشور فرستاده بود را رهگیری و منهدم کرده است.

«فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود» وزیر خارجه عربستان سعودی اخیرا در سخنرانی گفته بود که «عربستان سعودی در معرض صدها حمله با موشک‌های بالستیک و پهپاد قرار گرفته است».

 اظهارات وزیر خارجه سعودی پس از حمله موشکی ارتش یمن به تأسیسات نفتی این کشور در شهر جده است؛ حمله‌ای که وزارت انرژی این کشور پس از گذشت بیش از پانزده ساعت از زمان اعلام ارتش یمن، اذعان کرد که تأسیسات نفتی عربستان سعودی هدف حمله قرار گرفته است.

پس از اذعان وزارت انرژی عربستان سعودی به این حمله، رژیم آل سعود در اقدامی که به گفته ناظران، نشانه سردرگمی این رژیم در برابر پاسخ‌های موشکی نیروهای مسلح یمن بود، از جنبش انصار الله یمن به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =