کد خبر : 244564
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
-

رئیس بنیاد مستضعفان درگذشت «آیت الله یزدی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد مستضعفان درگذشت «آیت الله یزدی» را تسلیت گفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، متن پیام تسلیت سید پرویز فتاح به شرح زیر است: “انا لله و انا الیه راجعون رحلت عالم انقلابی و مجاهد جلیل القدر حضرت آیت الله یزدی، ضایعه بزرگی بود که باعث تاسف و تالم بسیاری از دوستداران نظام و انقلاب شد. ایشان به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، متن پیام تسلیت سید پرویز فتاح به شرح زیر است:

“انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم انقلابی و مجاهد جلیل القدر حضرت آیت الله یزدی، ضایعه بزرگی بود که باعث تاسف و تالم بسیاری از دوستداران نظام و انقلاب شد.

ایشان به عنوان یار صدیق امام راحل و همراه همیشگی رهبر انقلاب، سال های بسیاری از عمر خود را وقف خدمت به انقلاب و تربیت مروجان دین مبین اسلام در حوزه های علمیه کرد و در طول عمر با برکت خویش، همواره در سنگرهای حساس انقلاب و کشور، منشا اثر و برکات بود.

اینجانب رحلت این عالم مجاهد را که سال ها در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، عرصه حساس مجلس خبرگان، جایگاه ریاست قوه قضائیه، سنگر شورای نگهبان و ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خالصانه به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کرد، به مقام معظم رهبری، ملت بزرگوار ایران، حوزه های علمیه و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران ورحمت واسعه و برای بازماندگان صبر واجر مسئلت دارم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =