کد خبر : 244542
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
-

برنز مهربان در رقابت‌های پومسه آنلاین قهرمانی جهان

برنز مهربان در رقابت‌های پومسه آنلاین قهرمانی جهان

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ با حضور ۴۰۱ شرکت کننده از ۷۹ کشور در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی از روز ۲۶ آبان‌ماه تا ۲۵ آذر ماه به صورت آنلاین در حال برگزاری است. قضاوت مرحله فینال رقابت‌های بخش استاندارد رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ سال گروه مردان و زنان

به گزارش قائم آنلاین، مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه ۲۰۲۰ با حضور ۴۰۱ شرکت کننده از ۷۹ کشور در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی از روز ۲۶ آبان‌ماه تا ۲۵ آذر ماه به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

قضاوت مرحله فینال رقابت‌های بخش استاندارد رده‌سنی ۱۸ تا ۳۰ سال گروه مردان و زنان امروز (چهارشنبه – ۱۹ آذرماه) به صورت زنده پیگیری شد و امیررضا مهربان توانست با ۷.۳۰ امتیاز عنوان سومی جهان را کسب کند.

در این رده سنی نماینده کره‌جنوبی با ۷.۶۱ امتیاز به مدال طلا رسید، پومسه‌رو آمریکا با ۷.۳۳ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد؛ نماینده ترکیه نیز با ۷.۲۵ امتیاز مشترکا با ایران سوم شد.

مرجان سلحشوری نماینده زنان در این رده سنی بود که از کسب مدال بازماند و در رده پنجمی قرار گرفت.

فردا و در روز چهارم، رقابت‌های رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال پیگیری خواهد شد که حمید نظری و نسترن ملکی نمایندگان ایران هستند.

هدایت مردان ملی پوش پومسه برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. سرمربیگری تیم ملی پومسه زنان نیز برعهده فاطمه اسدپور می‌باشد و مهسا مردانی نیز مربی تیم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − نه =