کد خبر : 244320
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

گام بلند دانشجویان در تحقق اهداف انقلاب

گام بلند دانشجویان در تحقق اهداف انقلاب

به گزارش قائم آنلاین، جنبش دانشجویی در تاریخ کشورمان همواره ضداستکبار، ضدسلطه، ضداستبداد، ضداختناق و عدالت خواه بوده و نقطه آغاز این حرکت نیز ۱۶ آذر سال ۳۲ و همان ایستادگی دانشجویان در دانشگاه تهران است که با ایثار و از خودگذشتگی، حماسه خلق کردند و بر این اساس، حرکات و افتخارات جنبش دانشجویی ادامه

به گزارش قائم آنلاین، جنبش دانشجویی در تاریخ کشورمان همواره ضداستکبار، ضدسلطه، ضداستبداد، ضداختناق و عدالت خواه بوده و نقطه آغاز این حرکت نیز ۱۶ آذر سال ۳۲ و همان ایستادگی دانشجویان در دانشگاه تهران است که با ایثار و از خودگذشتگی، حماسه خلق کردند و بر این اساس، حرکات و افتخارات جنبش دانشجویی ادامه داشته است.

آن روز که سنگ فرش‌های دانشکده فنی تهران به خون سه شهید دانشجو رنگین شد، سردمداران استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار گمان نمی کردند این روز نقطه آغازین جنبشی باشد که از آن چمران‌ها و باکری‌ها و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به پا خواهند خاست.

به مناسبت روز دانشجو، میزگردی با حضور تعدادی از دانشجویان استان برگزار شد. در این میزگرد تعدادی از فعالان دانشجویی مازندران رضا رحمانی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت و احمدرضا اکبرزاده دانشجوی کارشناسی علوم قرآن و حدیث حضور داشتند که به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف دانشجویی و مسائل روز پرداخته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 11 =