کد خبر : 244324
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

پلمب ۲۷ واحد خبازی در مازندران

پلمب ۲۷ واحد خبازی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی رمضانی مقدم در حاشیه اجرای طرح تشدید نظارت بر واحد های خبازی در راستای رعایت پرتکل های بهداشتی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و تصمیماتی که اتخاذ شد، با هماهنگی اداره کل غله، فرمانداری ها، اتحادیه خبازان، دانشگاه علوم پزشکی و

به گزارش قائم آنلاین، علی رمضانی مقدم در حاشیه اجرای طرح تشدید نظارت بر واحد های خبازی در راستای رعایت پرتکل های بهداشتی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و تصمیماتی که اتخاذ شد، با هماهنگی اداره کل غله، فرمانداری ها، اتحادیه خبازان، دانشگاه علوم پزشکی و اداره صمت بازدید ها انجام شد.

وی با بیان اینکه ۷ شهرستان بازدید انجام شد، عنوان کرد: ۳هزار و ۲۵۰ واحد ارزیابی انجام شد، که ۲۹۰ واحد اخطار اولیه گرفتند و ۲۷ واحد پلمپ شدند که بیشترین مشکل رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

رئیس آرد و نان مازندران ادامه داد: بحث نظارت در دو صورت کیفی پزی نان و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، از اول اذر در غالب صد و دو اکیب بازرسی تشکیل شد و شهرهای مانند بهشهر، میاندورد، جویبار، قائمشهر، و.. این ارزیابی انجام شد.

وی در خصوص بازدید امروز خاطرنشان کرد: ۱۵ تیم ستاد مرکزی اداره غله و اعضای کارگروه ستاد کرونا حدود ۱۵۵ واحد خبازی در امل را مورد بازدید قرار دادند و از نظر صنفی، ساعت کار، میزان پخت و مهم ترین عامل رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد بررسی قرار می دهند و  نتیجه ان  ظرف دو گزارش داده می شود.

رمضانی مقدم بیشترین مشکل خبازی ها را رعایت پروتکل های بهداشتی خواند و اظهار کرد: در مرحله اول بحث ارشادی و تذکرات به واحدها ی متولی داد شد و در مرحله دوم اگر ظرف ۲۴ ساعت مشکل رفع نشود، در صوت مداومت پلمپ خواهد شد و سهیمه ارد ان واحد قطع می شود.

وی کیفیت گندم مازندران را مناسب دانست و تصریح کرد: مازندران از کیفیت اراد و تولید نان وضعیت متوسطی برخوردار است و امل نیز در شرایط مناسبی است

لازم به ذکر است در مازندران حدود پنج هزار واحد نانوایی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =