کد خبر : 244239
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
-

واکنش فدراسیون جهانی به کاهش ۴ وزن در المپیک پاریس

واکنش فدراسیون جهانی به کاهش ۴ وزن در المپیک پاریس

به گزارش قائم آنلاین، هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت سهمیه های وزنه برداری را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کاهش دهد. بر این اساس دو وزن در بخش مردان و دو وزن در بخش زنان حذف شد و وزنه برداری در المپیک پاریس در ۵ وزن مردان و ۵ وزن زنان برگزار می

به گزارش قائم آنلاین، هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت سهمیه های وزنه برداری را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کاهش دهد. بر این اساس دو وزن در بخش مردان و دو وزن در بخش زنان حذف شد و وزنه برداری در المپیک پاریس در ۵ وزن مردان و ۵ وزن زنان برگزار می شود.

پس از این اتفاق فدراسیون جهانی وزنه برداری در بیانیه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری نوشت:

وزنه برداران پاک هزینه سنگینی را بابت کشورهایی که در المپیک ۲۰۰۸پکن و ۲۰۱۲لندن سعی کردند از راه میانبر به موفقیت برسند، می پردازند.

ما به کمک سازمان بین المللی ضد دوپینگ قوانین مربوط به دوپینگ را اصلاح کرده ایم و با جدیت هم اجرای قوانین را دنبال می کنیم. معتقدیم می توانیم معیار های IOC را برای ماندن در المپیک پاریس برآورده کنیم. همچنین اصلاحات اساسی را نیز در مدیریت فدراسیون جهانی را آغاز کرده ایم.

به گزارش ایسنا، در بررسی مجدد نمونه های دوپینگ المپیک پکن و لندن تست بسیاری از وزنه برداران مثبت اعلام شد که رسوایی را برای فدراسیون جهانی وزنه برداری به همراه داشت و پس از آن از وجود فساد مالی و دوپینگ سیستماتیک در مدیریت فدراسیون جهانی وزنه برداری پرده برداشته شد و تمام این مسائل باعث شد که کمیته بین المللی المپیک سهمیه های وزنه برداری را در المپیک پاریس کم کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =