کد خبر : 244424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
-

هشدار ترکیه درباره عواقب هدف گرفتن منافع این کشور در لیبی

هشدار ترکیه درباره عواقب هدف گرفتن منافع این کشور در لیبی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد، هرگونه هدف گیری منافع ترکیه در لیبی عواقب وخیمی دارد که هرکسی که دست به آن بزند را هدف مشروع در نظر خواهد گرفت. وزارت خارجه ترکیه متعرض شدن نیروهای شرق لیبی به یکی از کشتی‌هایش در دریای مدیترانه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد، هرگونه هدف گیری منافع ترکیه در لیبی عواقب وخیمی دارد که هرکسی که دست به آن بزند را هدف مشروع در نظر خواهد گرفت.

وزارت خارجه ترکیه متعرض شدن نیروهای شرق لیبی به یکی از کشتی‌هایش در دریای مدیترانه را محکوم کرده و گفته است، باید اجازه داده شود سفرش به غربی لیبی را از سربگیرد.

این کشور نسبت به احتمال انتقام‌ هشدار داد. در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: عناصری که منافع ترکیه در لیبی را هدف می‌گیرند اهداف مشروعی هستند.

محمد المجدوب، فرمانده یگان نیروی دریایی در سوسه به آرتی گفت، یک کشتی حامل پرچم ترکیه که از ترکیه به سمت مصراته می‌آمد، توقیف شد.

او اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح در کنترل سواحل لیبی و مناطق ممنوعه این یگان یک کشتی که از ترکیه می‌آمد را توقیف کرد.

این مقام لیبیایی افزود: این کشتی مورد بازرسی قرار گرفت و کادر آن نیز که شامل ۱۷ تن بودند که ۹ تن آنها تابعیت ترکیه داشتند، بازجویی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 17 =