کد خبر : 244348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

سامانه‌های قضایی هک نشده‌اند

سامانه‌های قضایی هک نشده‌اند

به گزارش قائم آنلاین، مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در پی پخش شایعه ای مبنی بر هک سامانه ثنای قوه قضاییه در فضای مجازی، دفتر امنیت فناوری اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تکذیب این شایعه اعلام کرد که تمامی سامانه‌های قضایی فعال بوده و هیچگونه هک و نفوذی

به گزارش قائم آنلاین، مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«در پی پخش شایعه ای مبنی بر هک سامانه ثنای قوه قضاییه در فضای مجازی، دفتر امنیت فناوری اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تکذیب این شایعه اعلام کرد که تمامی سامانه‌های قضایی فعال بوده و هیچگونه هک و نفوذی صورت نگرفته است و هیچگونه رخداد امنیتی نیز در روزهای اخیر مشاهده نشده است.

این دفتر اعلام کرد که کلیه سامانه های قوه قضاییه امن بوده و به صورت متناوب مورد آزمون های امنیتی استاندارد قرار می گیرند.

دفتر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ادعای منتشر شده مبنی بر نشت اطلاعات سامانه ثنا را هم بی اساس خواند و تاکید کرد این ادعا بارها در ماه‌های اخیر از سوی جریانی مشکوک طرح شده است که هر بار مورد بررسی قرار گرفته و بی اساس بودن آن اثبات شده است. دفتر امنیت فناوری اطلاعات هدف طرح مکرر این موضوع را  ضربه زدن به روند رو به رشد الکترونیکی شدن و هوشمندی قوه قضاییه دانست».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 5 =