کد خبر : 244262
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
-

رضایت نسبی اولیاء و مدیران از آموزشهای غیرحضوری

رضایت نسبی اولیاء و مدیران از آموزشهای غیرحضوری

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین کفراشی در گفت وگو ، در پاسخ به این پرسش که با گذشت حدود سه ماه از آغاز سال تحصیلی، میزان رضایت والدین از آموزش های مجازی مدارس کشور چه اندازه بوده است؟ اظهار کرد: باتوجه به لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا و ضرورت آموزش مجازی در مدارس

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین کفراشی در گفت وگو ، در پاسخ به این پرسش که با گذشت حدود سه ماه از آغاز سال تحصیلی، میزان رضایت والدین از آموزش های مجازی مدارس کشور چه اندازه بوده است؟ اظهار کرد: باتوجه به لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا و ضرورت آموزش مجازی در مدارس کشور، دستورالعمل استفاده از شبکه آموزش دانش آموز (شاد) توسط وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: این شبکه با توجه به نوپا بودن در ابتدا با مشکلاتی مواجه بود که به مرور اکثر آنها مرتفع شد.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به نظر سنجی انجام شده از مدیران مدارس سراسر کشور و همچنین شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات، رضایت نسبی نسبت به آموزش غیرحضوری از سوی مدیران و اولیاء دانش آموزان وجود دارد.

کفراشی درباره عمده ترین شکایات از مدارس و روندرسیدگی ها به آنها نیز گفت: از بررسی آمار شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و نیز گزارش های رسیده از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون، عمده شکایات، با موضوع اداری بوده و پس از آن مربوط به امور آموزشی که شامل آموزش های مجازی، برنامه شاد، دستورالعمل های مربوط به دوره کرونا و…. است.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به ممنوعیت استفاده از پیام رسان های دیگر به جز شاد، آیا با مدارس متخلف برخورد می شود؟ گفت: طبق ماده ۵ فصل ۲ دستورالعمل شماره ۱۴۰/۳۰۰-۱۳۹۹/۷/۹ به کارگیری هرگونه نرم افزار برای آموزش و پرورش رسمی در فضای مجازی، صرفا در صورت اتصال به سامانه شاد مجاز خواهد بود و در غیر این صورت تخلف محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + پانزده =