کد خبر : 244426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
-

باخت سنگین نیروی زمینی برابر مهرام

باخت سنگین نیروی زمینی برابر مهرام

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه برگزاری بازی‌های معوقه لیگ برتر بسکتبال، امروز (سه‌شنبه، ۱۸ آذر) دو دیدار دیگر برگزار شد که تیم‌های مهرام تهران و شهرداری بندرعباس موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. در بازی اول امروز شاگردان آرزومندی در تیم مهرام موفق شدند در یک بازی راحت، با نتیجه سنگین ۴۷ –

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه برگزاری بازی‌های معوقه لیگ برتر بسکتبال، امروز (سه‌شنبه، ۱۸ آذر) دو دیدار دیگر برگزار شد که تیم‌های مهرام تهران و شهرداری بندرعباس موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

در بازی اول امروز شاگردان آرزومندی در تیم مهرام موفق شدند در یک بازی راحت، با نتیجه سنگین ۴۷ – ۹۰ نیروی زمینی را شکست دهند. تیم مهرام به دلیل کرونای بازیکنانش تا به امروز هیچ بازی در لیگ انجام نداده بود. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۹ – ۲۱ مهرام
کوارتر دوم: ۱۱ – ۱۸ مهرام
کوارتر سوم: ۱۸ – ۳۳ مهران
کوارتر چهارم: ۹ – ۱۸ مهرام

ترل ترنت با کسب ۱۷ امتیاز برای مهرام، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما میثم میرزایی سنتر تیم مهرام با کسب ۹ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس گل و تاثیرگذاری ۲۱، بهترین بازیکن زمین شد.

در بازی دوم امروز هم تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۷۴ – ۶۵ کوچین آمل را شکست داد که نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۱۷ – ۲۴ کوچین
کوارتر دوم: ۲۱ – ۱۱ شهرداری
کوارتر سوم: ۱۸ – ۱۲ شهرداری
کوارتر چهارم: ۱۸ – ۱۸ مساوی

در پایان این بازی، حاتمی‌فر فوروارد شهرداری با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد، اما محمد یزدان‌پناه با کسب ۱۶ امتیاز، ۷ ریباند و تاثیرگذاری ۲۳، بهتربن بازیکن دیدار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =