کد خبر : 244328
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر

اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶۹ محله شهری و روستایی رامسر

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا خمسیه در  جلسه قرارگاه طرح بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی که در فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد، از تشکیل چهار کمیته اصلی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: کمیته حمایتی و قرنطینه بر عهده بسیج و سه کمیته رهگیری و مراقبت، آموزش و پایش و نظارت به دلیل

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا خمسیه در  جلسه قرارگاه طرح بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی که در فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد، از تشکیل چهار کمیته اصلی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: کمیته حمایتی و قرنطینه بر عهده بسیج و سه کمیته رهگیری و مراقبت، آموزش و پایش و نظارت به دلیل مباحث تخصصی بر عهده شبکه بهداشت و درمان است که بسیج نیز همکاری لازم را در این کمیته‌ها دارد.

خمسیه با بیان اینکه این طرح بصورت محله محور انجام خواهد شد اعلام کرد:در این طرح، شهرستان به ۵ منطقه و ۶۹ محله شهری و روستایی تقسیم شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر به زیر مجموعه‌های این طرح اشاره کرد و افزود: کمیته‌های امنیت، پشتیبانی، معتمدین محلی، اطلاع رسانی و فرهنگی و امور روحانیون و هیئت‌های مذهبی در زیر مجموعه این طرح فعالیت خواهند داشت.

خمسیه به هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین شبکه بهداشت و سپاه  اشاره و تصریح کرد: و تلاش بر این است به جای حضور افراد در مراکز درمانی شهر، ما امکانات و تیم‌های مراقبتی را به محلات ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر با بیان اینکه هماهنگی و انسجام خوبی در ستاد کرونا شهرستان وجود دارد از صبر و صلابت مردم قدردانی کرد و گفت:این مشارکت برای قطع زنجیره کرونا باید مداوم باشد.

در ادامه جلسه نیز فرماندار رامسر با بیان اینکه سپاه از روز اول در کنار کادر سلامت حضور داشت گفت:اجرای طرح کمک های مومنانه اقدام بسیار مهمی بود که نقش بسزایی در حمایت از اقشار آسیب پذیر دارد.

محمد آزاد افزود: طرح شهید سلیمانی طرح جامعی است که با قرارگیری وزارت کشور و سپاه و وزارت بهداشت در کنار یکدیگر برای کنترل کرونا بصورت هدفمند گام برخواهند داشت.

فرمانده رامسر با بیان اینکه از آغاز محدودیت ها وضع شهرستان خوب بود، از افزایش نگران کننده مبتلایان و بستری طی روزهای اخیر خبر داد و گفت:هم‌اکنون در لبه مرز تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز قرار داریم.

آزاد بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آحاد جامعه تاکید کرد و با بیان اینکه قرارگیری در وضعیت قرمز باعث اجرای اقدامات سختگیرانه خواهد شد اضافه کرد:دورهمی های خانوادگی پاشنه آشیل شیوع کرونا شده است و باید این مهم توسط مردم به حداقل برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 14 =