کد خبر : 244166
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
-

مرادی و واسعی محروم شدند

مرادی و واسعی محروم شدند

به گزارش قائم آنلاین، پس از گذشت پنج هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در نهایت رای بدوی پرونده شکایت ماشین‌سازی از بابک مرادی و همینطور پیکان از سعید واسعی به علت فسخ یک طرفه را صادر کرد. طبق آرای ابلاغ شده، فسخ یک طرفه قرارداد بابک مرادی

به گزارش قائم آنلاین، پس از گذشت پنج هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در نهایت رای بدوی پرونده شکایت ماشین‌سازی از بابک مرادی و همینطور پیکان از سعید واسعی به علت فسخ یک طرفه را صادر کرد.

طبق آرای ابلاغ شده، فسخ یک طرفه قرارداد بابک مرادی با باشگاه ماشین سازی غیرقانونی قلمداد شده و این بازیکن به مدت ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد. این رای قطعی نیست و هافبک استقلال نسبت به این محرومیت اعتراض کرده است.

همچنین سعید واسعی، هافبک مدنظر استقلال در فصل نقل و انتقالات که در نهایت به تراکتور ملحق شد، به علت فسخ یک طرفه قرارداد با پیکان محکوم شده و او حق همراهی تراکتور را به مدت ۴ ماه ندارد. حکم این بازیکن هم بدوی است و او حق اعتراض به کمیته استیناف را دارد.

نکته جالب توجه در این احکام، عدم محکومیت تیم‌های استقلال و تراکتور است که در گذشته و در پرونده‌های مشابه از جمله پرونده محکومیت بلبلی، باشگاه فولاد هم به مدت دو پنجره از حضور در فصل نقل و انتقالات محروم شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =