کد خبر : 244173
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
-

ضرورت ایجاد تحول در آموزش برای توسعه کشور

ضرورت ایجاد تحول در آموزش برای توسعه کشور

به گزارش قائم آنلاین، نمایندگان مردم شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور بازدید کردند. ولی‌الله فرزانه و رضا حاجی‌پور در بازدید از فضاهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به تمجید از دستاوردهای علمی، پژوهشی، امکانات و زیرساخت‌های عمرانی و پیشرفت‌های کلی این واحد پرداختند. اين

به گزارش قائم آنلاین، نمایندگان مردم شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور بازدید کردند.

ولی‌الله فرزانه و رضا حاجی‌پور در بازدید از فضاهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به تمجید از دستاوردهای علمی، پژوهشی، امکانات و زیرساخت‌های عمرانی و پیشرفت‌های کلی این واحد پرداختند.

اين بازديد در راستای گسترش رشته‌های تحصيلی و جذب حمايت‌های بخش خصوصی و مردم‌نهاد برای تکميل و توسعه سالن ورزشی چندمنظوره و بهينه‌سازی زمين‌های ورزشی روباز واحد نور صورت گرفت.

سعید فرزانه در حاشیه این بازدید اظهارکرد: فلسفه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی کمک به اشتغال و مهارت‌آموزی در جامعه است؛ دانشگاه آزاد اسلامی در تراز دانشگاه‌های دنیا سهم مهمی در ارتقای فرهنگ جوانان ومردم داشته و استادان زیادی را به جامعه تحویل داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در خانه ملت افزود:ایجاد تحول در آموزش به‌منظور پیشرفت و توسعه ضرورت دارد و باید در جامعه و محیط دانشگاهی مراکز مطالعاتی و پژوهشی راه‌اندازی کنیم تا از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه برای تحول، بهره‌گیری شود و باید مجموعه‌ای بسازیم که بتوانیم فرهنگ را ارتقا دهیم.

نقش‌آفرینی دانشگاه از طریق اقتصاد مقاومتی و فعالیت دانش‌بنیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور نیز با اشاره به اهداف و برنامه‌های اجرایی و فعال کردن درآمدهای غيرشهريه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور اظهار کرد: در بخش آموزش جذب حداکثری دانشجو و توسعه رشته‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فانی افزود: اساس کار ما در واحد نور براساس شعار سال جهش تولید و تمهیدات مقام معظم رهبری  مبنی بر این است که دانشگاه‌ها باید از طریق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان نقش‌آفرینی کنند.
وی تصریح کرد: هدف فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در پایان نمایندگان مردم شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل در مجلس شورای اسلامی، هیئت همراه، سرپرست واحد و جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =