کد خبر : 244109
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

شرایط یکنواختی کرونا در آمل

شرایط یکنواختی کرونا در آمل

به گزارش قائم آنلاین،  رمضانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه باید سبک زندگی مان را با توجه به کرونا تغییر دهیم گفت: کرونا به ما ثابت کرد که اگر قرار باشد این بیماری را شکست دهیم باید براساس دستورها و پروتکل ها را رعایت کنیم باید تغییر نگرش در زندگی مان

به گزارش قائم آنلاین،  رمضانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه باید سبک زندگی مان را با توجه به کرونا تغییر دهیم گفت: کرونا به ما ثابت کرد که اگر قرار باشد این بیماری را شکست دهیم باید براساس دستورها و پروتکل ها را رعایت کنیم باید تغییر نگرش در زندگی مان به وجود بیاوریم، تغییرات براساس این بیماری باید تبدیل به سبک زندگی شود.

وی شهرستان امل را در وضعیت قرمز خواند و اظهار کرد: وضعیت قرمز ستاد کرونا کشور اعلام می کند و براساس چند ایتم است که یکی از آن موارد تعداد بستری و فوتی ها هستند که براساس این آیتم ها شهر وضعیت قرمز ، نارنجی یا .. می گیرد.

رئیس بهداشت و درمان امل با تاکید اینکه در شرایط یکنواختی هستیم، خاطرنشان کرد: موارد بستری بیشتر کسانی هستند که از قبل درگیر بیماری بودند و بخاطر خوب نشدن در منزل با شرایط و درگیری بالای ریه به بیمارستان مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: وضعیت این مدت را رصد می کنیم، در شرایط یکنواختی هستیم که نه بر میزان تعداد مراجعه کنندگان اضافه و نه کم شده است.

رمضانی ۱۵ الی ۲۰ درصد بیماران بستری را غیر بومی خواند و تاکید کرد: بیشتر بیماران از شهرستان آمل هستند، تعدادی نیز از شهرهای اطراف به دلیل نبود امکانات و مجهز بودن بیشتر بیمارستان های آمل به این بیمارستان های این شهرستان می ایند.

وی با بیان اینکه کرونا سبک زندگی خاص به ما تحمیل کرده است، عنوان کرد: حتما از ماسک استفاده کنیم، فاصله اجتماعی را رعایت کنیم، دست ها را شسته و از تجمعات دوری کنیم.

رئیس بهداشت و درمان آمل تصریح کرد: اگر بخواهیم از این معضل نجات پیدا کنیم، از پایین ترین سطوح تا بالاترین سطوح باید در همه عرصه ها سلامت مشارکت داشته باشیم.

وی از فعالیت ۲۸۷ پایگاه بسیج در اجرای طرح حاج قاسم خبر داد و اذعان کرد: این طرح مدتها اجرا می شد اما با حضور سپاه و بسیج نواقص ان برطرف شد، که به غربالگری و خدمات بعد از آن می پردازند، غربالگری نیز با گیت های تست رایگان و سریع در عرض نیم ساعت پاسخ می دهد، همچنین در غالب سبد کالا و با مشارکت خیرین به حمایت های خانواده های کم بضاعت می پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + شانزده =