کد خبر : 244114
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
-

سرخ‌رود جولانگاه زمین‌خواران و کلاهبرداران نیست

سرخ‌رود جولانگاه زمین‌خواران و کلاهبرداران نیست

به گزارش قائم آنلاین، حمزه جعفرزاده طی گفت‌وگویی با اعلام خبر تخریب و جلوگیری از تصرف دو قطعه زمین ساحلی در منطقه خط دریای شهر سرخ‌رود، اظهارکرد: برای دفاع از بیت‌المال و منافع عمومی، بدون هیچ ملاحظه‌ای با قانون‌شکنان برخورد می‌شود. وی با اشاره به اینکه زمین‌خواران باید بدانند که سرخ‌رود مکان امنی برای آن‌ها

به گزارش قائم آنلاین، حمزه جعفرزاده طی گفت‌وگویی با اعلام خبر تخریب و جلوگیری از تصرف دو قطعه زمین ساحلی در منطقه خط دریای شهر سرخ‌رود، اظهارکرد: برای دفاع از بیت‌المال و منافع عمومی، بدون هیچ ملاحظه‌ای با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین‌خواران باید بدانند که سرخ‌رود مکان امنی برای آن‌ها نیست، خاطرنشان کرد: زمین‌خواری، دست درازی به اموال شهروندان است و مسئولان سرخ‌رود برای ریشه کن کردن این تخلفات تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند.

رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود با هشدار به متصرفین بیت‌المال، تصریح کرد: به متخلفینی که دست به این اقدامات شرورانه با هدف تخریب چهره و امنیت شهری می‌زنند هشدار می‌دهیم که شهر سرخ‌رود جولانگاه سودجویان نیست و مخفی شدن پشت چهره‌های دلسوز و اقدامات پوپولیستی نخواهد توانست موجب توجیه این اعمال باشد.

جعفرزاده با قدردانی از زحمات، پیگیری و اهتمام ویژه مسئولان قضایی بخش سرخ‌رود، گفت: ورود و جدیت مسئولان قضایی بخش سرخ‌رود در برخورد با غارتگران اموال شهروندان، قابل قدردانی و چراغ راهی برای دستگاه‌های اجرایی است.

وی از شهروندان سرخ‌رودی درخواست کرد هرگونه فعالیت پیرامون تصرف، ساخت و ساز و دیوارکشی غیرمجاز و اقدامات مشابه را به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 5 =