کد خبر : 243955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
-

رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا: خودم را ایرانی می‌دانم

رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا: خودم را ایرانی می‌دانم

به گزارش قائم آنلاین، دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در دیدار با هاشم صیامی، رئیس دوومیدانی ایران ضمن تشکر از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۸ گفت: با توجه به تقسیم بندی قاره آسیا به پنج منطقه پیشنهاداتی را به فدراسیون جهانی دوومیدانی داده ایم تا بدین واسطه به هر منطقه مبلغ ۲۰ هزار

به گزارش قائم آنلاین، دهلان الحمد، رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در دیدار با هاشم صیامی، رئیس دوومیدانی ایران ضمن تشکر از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۸ گفت: با توجه به تقسیم بندی قاره آسیا به پنج منطقه پیشنهاداتی را به فدراسیون جهانی دوومیدانی داده ایم تا بدین واسطه به هر منطقه مبلغ ۲۰ هزار دلار برای برگزاری رقابت‌های درون منطقه‌ای اختصاص دهند تا از این طریق افراد منتخب آن در نهایت در مسابقاتی با عنوان کاپ آسیا که نفرات برتر مناطق دیگر نیز در آن حضور خواهند داشت شرکت کنند. امیدوارم این پیشنهاد مورد استقبال و توجه فدراسیون جهانی دو و میدانی قرار بگیرد.

او افزود: ایده برگزاری مسابقات کاپ آسیا را به این دلیل ارائه کردیم تا بسیاری از کشورهای کوچک و کم برخوردار در قاره آسیا بتوانند با مدال آوری مسئولان ورزشی آن کشورها را مجاب به سرمایه گذاری و توجه به رشته دو و میدانی در کشورشان کنند.

او همچنین با اشاره به سطح پایین رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا گفت: در حال برنامه ریزی برای تغییر در نحوه  برگزاری این رقابت ها هستیم تا جایزه بزرگ‌ آسیا در سطح بالاتر و کیفی تر برگزار شود. ضمن اینکه برای بالابردن سطح فنی ورزشکاران آسیایی مذاکراتی را با قاره اقیانوسیه انجام داده ایم تا از طریق برگزاری رقابت های مشترک میان این دو قاره بتوانیم به پیشرفت و ارتقاء سطح دو و میدانی آسیا کمک کنیم.

دهلان الحمد با اشاره به برگزاری انتخابات کنفدراسیون قاره آسیا افزود: در نظر داریم با توجه به تقسیم بندی آسیا به پنج منطقه شرایطی را ایجاد کنیم تا نواب رئیس این کنفدراسیون از این پنج منطقه به صورت کاملا مستقل توسط اعضای هر منطقه انتخاب شوند و از همین تریبون قول می‌دهم با توجه به تلاش‌ها و لیاقتی که فدراسیون دو و میدانی ایران دارد در انتخابات بعدی کشور شما حتما یک کرسی بسیار مهم در کنفدراسیون آسیا داشته باشد.

او در ادامه گفت: بعد از پایان شیوع کرونا حتما به ایران سفر خواهم کرد و با حضور در استان‌های مختلف از امکانات و زیر ساخت های دو و میدانی در کشور بازدید خواهم کرد و در این مسیر از هرگونه همکاری و کمکی که بتوانم انجام دهم، دریغ نخواهم کرد زیرا من علاقه بسیار زیادی به ایران و مردمانش دارم باید بگویم من خودم را یک ایرانی میدانی و کشور شما در قلب من است به همین دلیل برای حل مشکلات و پیشرفت دو و میدانی ایران در آسیا و جهان تمام تلاشم را خواهم کرد.

هاشم صیامی: در بخش تجهیزات مشکل داریم

در ادامه این دیدار صمیمی هاشم صیامی رییس فدراسیون ایران ضمن خوش آمد گویی به دهلان الحمد عنوان کرد: فدراسیون دو و میدانی ایران تمام تلاش خود را برای توسعه و ارتقاء دو و میدانی انجام خواهد داد اما در این مسیر مهم یاری کنفدراسیون آسیا بسیار حائز اهمیت و کمک کننده خواهد بود.

صیامی با اشاره به پیشنهاد دهلان الحمد در خصوص تشکیل ساختار جدید در انتخابات کنفدراسیون آسیا و تقسیم کشورهای این قاره پهناور به پنج منطقه از این ایده بسیار مهم تاثیر گذار قدر دانی کرد و افزود: با اجرایی شدن این طرح کشورهای آسیایی در دو و میدانی می‌توانند بیش از پیش فعال شده و موجبات گسترش رشته اول المپیک در قاره کهن فراهم خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران با اشاره به وجود تحریم های ظالمانه و نا عادلانه علیه کشور اظهار داشت: دو و میدانی ایران در بخش تامین تجهیزات مشکلات بسیاری دارد و برای حل این مسئله نیازمند همکاری و حمایت کنفدراسیون آسیا و شخص رییس کنفدراسیون است. دو و میدانی ایران در بحث دانش افزایی مربیان و استعداد یابی ۲۰۰ مربی فعال خود را برای انجام طرح استعدادیابی شناسایی کرده، ما تمایل داریم برای ارتقاء سطح دانش آنها با کنفدراسیون آسیا همکاری کنیم تا این مربیان بتوانند به صورت کاملا دقیق و به روز رسانی شده ورزشکاران مستعد را آموزش دهند همچنین تمایل داریم در صورت صلاحدید کنفدراسیون آسیا میزبان برگزاری دوره های مربیگری بین المللی به خصوص سطح ۱ به صورت آنلاین (باتوجه به شیوع ویروس کرونا) و سطح ۲ برای نخستین بار در ایران باشیم.

هاشم صیامی با اشاره به پیشنهاد برگزاری رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های آسیا که قبلا از سوی فدراسیون ایران به کنفدراسیون آسیا ارائه شده بودگفت: برای برگزاری این مسابقات از آمادگی کافی برخورداریم و در اولین فرصت طرح پیشنهادی خود را در این باره برای کنفدراسیون ارسال می‌کنیم که امیدوارم با حمایت های کنفدراسیون این رقابت ها به زودی برگزار شود.

رییس فدراسیون دو و میدانی ایران  با اشاره به ویژگی های جغرافیایی و امکانات و پتانسیل موجود در ماده های پرتابی در ایران اظهار داشت: ما میتوانیم با توجه به شرایط موجود میزبان برگزاری اردوها و تمرینات آماده سازی ورزشکاران کشورهای مختلف آسیایی در کشورمان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − بیست =