کد خبر : 244171
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
-

تخصیص ۱۰۰۰ میلیار تومان اعتبار به مدارس

تخصیص ۱۰۰۰ میلیار تومان اعتبار به مدارس

به گزارش قائم آنلاین، مهرالله رخشانی‌مهر در سفری که به حوزه تنکابن داشت از مجموع پروژه های نیمه تمام این شهرستان با حضور فرماندار ویژه تنکابن، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و لاشکی معاون حقوقی امور مجلس آموزش و پرورش بازدید کرد و افزود: در تنکابن تعداد قابل قبولی پروژه نیمه تمام فعال داریم.

به گزارش قائم آنلاین، مهرالله رخشانی‌مهر در سفری که به حوزه تنکابن داشت از مجموع پروژه های نیمه تمام این شهرستان با حضور فرماندار ویژه تنکابن، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و لاشکی معاون حقوقی امور مجلس آموزش و پرورش بازدید کرد و افزود: در تنکابن تعداد قابل قبولی پروژه نیمه تمام فعال داریم. طبیعی است که باید برنامه ریزی لازم برای اتمام این پروژه ها صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از این پروژه ها از منابع دولتی و بخش دیگر از منابع خیرین تامین شدند که پروژه های از محل خیرین از الویت اول ماست و باید تامین اعتبار لازم جهت اتمام این پروژه ها انجام شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افرود: پروژه های نیمه تمام دولتی نیز با پیشرفت بالای ۵۰ درصد در الویت بعدی ما قرار دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دو مجموعه جدید برای تخریب و ساخت بنا در نظر گرفته شده که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال٬ باید الویت بندی کنیم که یکی از این دو مجموعه در سال ۹۹ و دیگری در سال ۱۴۰۰ انجام شود.

رخشانی‌مهر یادآور شد: تکمیل درمانگاه فرهنگیان تنکابن مربوط به معاونت پشتیبانی وزارت خانه است که البته این درمانگاه به صورت خیرساز بوده و از ما انتظار تجهیزات را دارد که باید بررسی شود آیا امکان تجهیز مراکز رفاهی و فرهنگیان در حوزه نوسازی مدارس داریم یا خیر.

وی بیان کرد:۱۰۰۰میلیار تومان اعتبار برای مدارس تخصیص داده شده است و امیدواریم جشن پایان بخاری‌های نفتی را در تمام مناطق کشور برگزار کنیم‌.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به برآورد هزینه‌های تجهیز سیستم گرمایش مدارس افزود: برای هر کلاس درس ۳۰میلیون تومان هزینه استاندارد سازی سیستم گرمایشی است. نگهداری آن در اختیار ادارات آموزش و پرورش است که این سیستم‌ها بعد از گذشت ۵سال فرسوده خواهد شد که  با همراهی مسئولین بتوانیم برای تعمیر و نگهداری سیستم‌های گرمایشی اعتباری تخصیص دهیم.

رخشانی‌مهر افزود: در سال جاری ۲۳۵۰میلیارد تومان اعتبار خیرساز در بودجه ساخت فضاهای آموزشی وجود داشت که به ساخت پروژه ها تخصیص داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + سیزده =