کد خبر : 244145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

برگزاری وبیناری درباره «زبان فارسی» به زبان فرانسه

برگزاری وبیناری درباره «زبان فارسی» به زبان فرانسه

به گزارش قائم آنلاین، این وبینار به ابتکار مرکز «ایران و فرانسه» (سمن فرانسوی، تاسیس: سال ۱۳۹۵) و با همکاری مرکز دانشگاهی مطالعات و پژوهش‌های ایرانی در آلزاس و مؤسسه فرهنگی نگارستان اندیشه به زبان فرانسه و روز جمعه (۱۸ دسامبر برابر با ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به وقت پاریس

به گزارش قائم آنلاین، این وبینار به ابتکار مرکز «ایران و فرانسه» (سمن فرانسوی، تاسیس: سال ۱۳۹۵) و با همکاری مرکز دانشگاهی مطالعات و پژوهش‌های ایرانی در آلزاس و مؤسسه فرهنگی نگارستان اندیشه به زبان فرانسه و روز جمعه (۱۸ دسامبر برابر با ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به وقت پاریس برگزار خواهد شد.

در این نشست حسین بیک باغبان، استاد ممتاز دانشگاه استراسبورگ فرانسه و رییس مرکز دانشگاهی مطالعات و تحقیقات ایرانی آلزاس، فریده علوی، استاد زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران، فرانسیس ریشارد ایرانشناس و نسخه‌پژوه برجسته فرانسوی و مدیر سابق بخش هنر اسلامی موزه لوور پاریس و محمد زیار شاعر، مترجم، استاد زبان و ادبیات فرانسه و رئیس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد تهران مرکز حضور خواهند داشت. دبیر این وبینار نیز سیدوحید یعقوبی پژوهشگر حوزه فرهنگ و ادبیات فرانسه و عضو هیات‌مدیره «مرکز ایران و فرانسه» خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این وبینار ـ که به زبان فرانسه برگزار خواهد شد ـ از طریق ایمیل contact@france-iran.org تا ۲۷ آذرماه ثبت نام کنند. شرکت در این برنامه رایگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =