کد خبر : 244085
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

انجام ۵۰۰ تست رایگان کرونا در شاهرود در طرح شهید سلیمانی

انجام ۵۰۰ تست رایگان کرونا در شاهرود در طرح شهید سلیمانی

به گزارش قائم آنلاین، جواد رضوانی در گفت‌وگو ، در شاهرود با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: بیش از یک هفته قبل از ابلاغ طرح شهید سلیمانی، با حمایت‌های فرماندار وقت شهرستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، این طرح به‌صورت ابتکاری در شاهرود آغاز شده بود. وی با

به گزارش قائم آنلاین، جواد رضوانی در گفت‌وگو ، در شاهرود با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: بیش از یک هفته قبل از ابلاغ طرح شهید سلیمانی، با حمایت‌های فرماندار وقت شهرستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، این طرح به‌صورت ابتکاری در شاهرود آغاز شده بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متنوعی از سطح پایگاه بسیج تا حوزه مقاومت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی و ادارات دخیل در این طرح افزود: در این مسیر، معاونت بهداشت و شبکه بهداشت شاهرود بیشتری همکاری و همراهی را داشته‌اند.

مسؤول اجرایی طرح شهید سلیمانی در شاهرود با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: تاکنون در قالب این طرح، ۷۲ نفر در نقاهتگاه شاهرود پذیرش شده‌اند که هم‌اکنون ۱۳ نفر در این هتلینگ بیمارستانی بستری هستند و ۳۲۶ روز خدمات به بیماران کرونایی در این مرکز ارائه شده است.

وی با تأکید بر نظارت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر نقاهتگاه ادامه داد: در این نقاهتگاه که به‌عنوان درمانگاه با امکانات تخصصی مطرح بوده، ۱۴۳ بار ویزیت بیماران انجام ‌شده است.

رضوانی تصریح کرد: تاکنون در راستای این طرح، ۲۶۳ تست رایگان pcr در منزل و ۲۲۵ تست رایگان کرونا در نقاهتگاه انجام‌ شده است.

مسؤول اجرایی طرح شهید سلیمانی در شاهرود با حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا گفت: در قالب رزمایش مواسات، تاکنون ۲۱۴ بسته معیشتی به بیماران کرونایی اهدا شده است.

مسؤول نقاهتگاه شاهرود با اشاره به ایجاد دو خط تلفن در کنار خط ۴۰۳۰ در شهر شاهرود عنوان کرد: با حمایت فرماندار وقت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی دو خط تلفن ۳۱۰۹۱ و ۳۱۰۹۲ در شهر شاهرود فعال شده و پاسخگوی مراجعات مردمی در قالب معیشتی، حمایتی و مراقبتی و ویزیت در منزل است.

رضوانی با بیان اینکه ویزیت رایگان در منزل همه روزه در حال انجام است، افزود: این ویزیت با حضور تیم پزشکی شامل یک پزشک و چهار پرستار و یک گروه جهادی آموزش‌دیده توسط دانشگاه علوم پزشکی است.

او بر اجرای دقیق طرح در این شهرستان تأکید و از حمایت‌های مسؤولان و دانشگاه علوم پزشکی و همه دستگاه‌های متولی در این طرح تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =