کد خبر : 244091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

اشراف کامل اطلاعات سپاه نینوا در رصد دقیق بازار گلستان

اشراف کامل اطلاعات سپاه نینوا در رصد دقیق بازار گلستان

به گزارش قائم آنلاین، معاون روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه «۱۷ ربیع الاول» سپاه نینوا استان در جهت شناسایی و مقابله با احتکار و نظارت بر بازار، برابر گزارش‌های اطلاعاتی واصله و رصد دقیق سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه نینوا استان گلستان

به گزارش قائم آنلاین، معاون روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه «۱۷ ربیع الاول» سپاه نینوا استان در جهت شناسایی و مقابله با احتکار و نظارت بر بازار، برابر گزارش‌های اطلاعاتی واصله و رصد دقیق سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه نینوا استان گلستان در بندرترکمن یک انبار احتکار مواد غذایی کشف و ضبط شد.
احسان صادقی اظهار کرد: ظهر روز گذشته این انبار شامل ۴ هزار و ۲۵۸ کیلو روغن خوراکی، پنج تن شکر و ۸۰ کیسه آرد به ارزش یک میلیارد ریال توسط گشت مشترک اعضای قرارگاه «۱۷ربیع الاول» شهرستان بندرترکمن کشف و ضبط شد.

* مواد غذایی کشف شده سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان با قیمت مصوب وارد بازار خواهد شد
وی تصریح کرد: برابر هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حکومتی این مواد غذایی کشف شده با قیمت مصوب وارد بازار خواهد شد.
معاون روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان گفت: سازمان اطلاعات سپاه در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای درنگ نخواهد کرد و قطعا با اشخاصی که در این شرایط اقتصادی دست به احتکار می‌زنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

* جزییات قرارگاه «۱۷ ربیع الاول» در استان گلستان

به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه «هفدهم ربیع» در حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

نشست هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سطح استان گلستان برگزار شد، این قرارگاه در استان با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان مرکز استان و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند، تشکیل شد.

در این جلسات نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت‌هایی که بی‌رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار داده تا اقدامات  لازم آغاز شود.

هم اکنون بین  ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی و سپاه و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شد، در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم با قدرت برای آسایش مردم آغاز کرده است.

سپاه نینوا استان گلستان ظرفیت های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این اداره کل بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اعلام کرد: بسیج با توان حداکثری خود با سازماندهی نیروهای مردمی در کنار مراجع به دنبال اجرای دقیق فرمان رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف این قرارگاه است.

سردار علی ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: در شرایطی که اغلب مردم با مشکلات معیشتی و  اقتصادی  مواجه هستند متأسفانه برخی افراد سودجو با گرانفروشی و احتکار مشکلات مردم را دوچندان می‌کنند که باید قاطعانه با آنها برخورد شود.

وی تصریح کرد: شهروندان استان گلستان با مشاهده مواردی از گران‌فروشی و تخلفات اقتصادی و احتکار می‌توانند گزارش آن را از طریق شماره تماس ۱۱۴ اطلاع دهند و به مردم اطمینان می‌دهیم که شناسایی افراد سودجو و متخلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − شش =