کد خبر : 243987
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
-

پیروزی نفت با دبل دبل حسن‌زاده

پیروزی نفت با دبل دبل حسن‌زاده

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز (شنبه) ۱۶ آذر ۱۳۹۹ دو بازی عقب افتاده از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان برگزار شد که در پایان، تیم‌های نفت آبادان و اکسون تهران موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند. در بازی نخست امروز شاگردان حماد سامری در تیم نفت موفق شدند با یک نتیجه‌ای نه

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز (شنبه) ۱۶ آذر ۱۳۹۹ دو بازی عقب افتاده از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان برگزار شد که در پایان، تیم‌های نفت آبادان و اکسون تهران موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

در بازی نخست امروز شاگردان حماد سامری در تیم نفت موفق شدند با یک نتیجه‌ای نه چندان قاطع، حریف خود خانه بسکتبال خوزستان را ۶۴ – ۵۴ شکست دهند. نتایج چهارکوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۲ – ۱۲ مساوی

کوارتر دوم: ۱۵ – ۱۲ نفت

کوارتر سوم: ۱۸ – ۱۹ خانه بسکتبال

کوارتر چهارم: ۱۹ – ۱۱ نفت

محمد حسن‌زادع ستاره تیم نفت در این بازی بود و با کسب ۲۸ امتیاز و ثبت ۱۷ ریباند دبل دبل کرد تا با تاثیرگذاری ۲۸ بهترین بازیکن زمین شود.

اما در دومین بازی امروز هم که دقایقی پیش به پایان رسید، تیم اکسون تهران موفق شد با حساب ۷۵ – ۶۱ رعد پدافند هوایی مشهد را شکست دهد که نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۶ – ۱۶ مساوی

کوارتر دوم: ۲۱ – ۱۳ اکسون

کوارتر سوم: ۱۵ – ۱۵ مساوی

کوارتر چهارم: ۲۳ – ۱۷ اکسون

در پایان این بازی، زوران‌ ورکیچ با کسب ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس گل موفق شد عنوان بهترین و امتیاز آورتری بازیکن زمین را به دست آورد. او تاویرگذاری ۱۷ را از خود بر جای گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + شانزده =