کد خبر : 243741
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
-

پرنده سوئدی برترین دوومیدانی‌کار جهان شد

پرنده سوئدی برترین دوومیدانی‌کار جهان شد

به گزارش قائم آنلاین، برترین دوومیدانی‌کار جهان در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد که بر اساس آن آرماند دوپلانتیس، پرنده سوئدی که در جریان رقابت‌های لیگ الماس رم رکورد جهانی پرش با نیزه جهان را پس از ۲۶ سال شکست، به عنوان برترین دوومیدانی‌کار جهان انتخاب شده است. جاشوا چپتگی در دوی ۵ هزار و ۱۰ هزار متر، رایان کروزر

به گزارش قائم آنلاین، برترین دوومیدانی‌کار جهان در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد که بر اساس آن آرماند دوپلانتیس، پرنده سوئدی که در جریان رقابت‌های لیگ الماس رم رکورد جهانی پرش با نیزه جهان را پس از ۲۶ سال شکست، به عنوان برترین دوومیدانی‌کار جهان انتخاب شده است.

جاشوا چپتگی در دوی ۵ هزار و ۱۰ هزار متر، رایان کروزر در پرتاب وزنه، یوهانس وتر در پرتاب نیزه و کارشتن وارهولم در دوی سرعت دیگر کاندیداهای برترین دوومیدانی‌کاران جهان بودند.

در بخش زنان نیز یولیمار روخاس از ونزوئلا که در سه مسابقه پرش سه گام در داخل سالن و فضای باز رکورد ۱۵.۴۳ متر را ثبت کرد، به عنوان برترین دوومیدانی‌کار زن انتخاب شد.

لتسنبت گیدی از اتیوپی در دوی ۵ هزار متر، سیفان حسن از هلند در دوی ۱۰ هزار متر، پرس چپچیرچیر از کنیا در نیمه ماراتن و الین تامپسون از جاماییکا در دوی ۱۰۰ متر دیگر نامزدهای بخش زنان بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =