کد خبر : 243858
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
-

هرگز با آمریکا سر سازش نخواهیم داشت

هرگز با آمریکا سر سازش نخواهیم داشت

به گزارش قائم آنلاین، محسن خاکزاد در گفت‌وگو ، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در پی یورش نیروهای امنیتی و گارد به دانشکده فنی دانشگاه تهران سه دانشجو به شهادت و گروهی مجروح و بازداشت شدند، اظهار کرد: بررسی مرتبط نمودن خون شهدای ۱۶ آذر با آرمان‌های آن

به گزارش قائم آنلاین، محسن خاکزاد در گفت‌وگو ، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در پی یورش نیروهای امنیتی و گارد به دانشکده فنی دانشگاه تهران سه دانشجو به شهادت و گروهی مجروح و بازداشت شدند، اظهار کرد: بررسی مرتبط نمودن خون شهدای ۱۶ آذر با آرمان‌های آن حماسه مقدس، به شرایط سیاسی خودباختگان که مصمم‌اند تا با هر قیمتی حتی خون شهدا، به دنبال سازش با دولت‌های استکباری و نظام سلطه باشند.

وی با اشاره به اینکه این جنبش دانشجویی در حقیقت در ۲۸ مرداد همان سال پی‌ریزی و در ۱۶ آذر به حماسه مقدس مبدل گشت، تصریح کرد: حدود ۱۱۰ روز پس از کودتا جنبش دانشجویی به حماسه‌ای مقدس تبدیل شده  اما ۱۶ مهر که ایام محرم و سوگواری حضرت امام سجاد علیه السلام بود، پیش آغاز قیام ۱۶ آذر شد که همزمان با باز گشایی دانشگاه‌ها، بر اثر خیزش مردمی در بیرون و دانشجویان در دانشگاه اوضاع سیاسی رو به وخامت بیش از قبل رفته و دانشجویان با تعطیلی کلاس‌های درس، آشکارا خشم خود را نسبت به رژیم دیکتاتوری حاکم ابراز داشتند.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: مبارزه با هر گونه استعمار خارجی، سر فصل این مبارزه بود که امروز عکس آن (توسط برخی خواص)، برداشت می‌شود و عده‌ای در صدد هستند تا هم خون شهدا و پیام ظلم ستیزی هدر رود.

خاکزاد خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای حفظه الله، این جنبش را ضد استکباری، ضد سلطه، ضد دیکتاتوری، ضد نیکسون و ضد امریکا می‌داند و در واقع می‌خواهند بگویند که دانشجویان کشور اسلامی ایران در سایه انقلاب و خون شهدا، باید این گونه باشند.

وی گفت: استکبار چون گرگ درنده، همواره با تحریم و تهدید و هجمه‌های نظامی و فرهنگی و… کشور انقلابی ایران را دریده و هرگز دست از دشمنی‌اش بر نخواهد داشت.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: دو راه نجات برای دور ماندن از حیله‌های دشمنان داخلی وجود دارد که شایسته است تا دانشجویان غیور و مسلمان که از ۱۶ آذر تاکنون هم از جنس خود و هم از اساتید متقی و دشمن ستیزی چون شهید فخری‌زاده، را پای آرمان‌های اسلام ناب محمدی اهداء نموده‌اند، لحظه‌ای به آئینه بنگرند تا ارزش واقعی خویش بدانند و افسار اختیار را دست نا اهلان نسپارند.

خاکزاد در پایان گفت: اطاعت از امام خامنه‌ای است که این عنصر ولایتمداری در عرش خدا غوغا می‌کند و فرجام این دو راه، بهاریست که می‌توان در دنیایش روی آسایش را دید و در رستاخیزش، خجلت زده پیامبر و آل اطهارش نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =