کد خبر : 243946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
-

نوازی: سه امتیاز را مقتدرانه گرفتیم

نوازی: سه امتیاز را مقتدرانه گرفتیم

به گزارش قائم آنلاین، محمد نوازی، مربی شهر خودرو در نشست خبری پس از بازی امروز (یک‌شنبه) مقابل ذوب‌آهن که با نتیجه ۲ بر صفر به سود مشهدی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: من فکر می‌کنم شرایط ایده‌آلی در این بازی داشتیم و بازیکنان صحبت‌های کادرفنی را اجرا کردند و با یک بازی مقتدرانه سه

به گزارش قائم آنلاین، محمد نوازی، مربی شهر خودرو در نشست خبری پس از بازی امروز (یک‌شنبه) مقابل ذوب‌آهن که با نتیجه ۲ بر صفر به سود مشهدی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: من فکر می‌کنم شرایط ایده‌آلی در این بازی داشتیم و بازیکنان صحبت‌های کادرفنی را اجرا کردند و با یک بازی مقتدرانه سه امتیاز بازی را کسب کردیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم.

او درباره ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان ذوب‌آهن به کرونا گفت: برای تمام ایرانیان به خصوص بازیکنان ذوب‌آهن آرزوی سلامتی می‌کنیم. ما در بازی اول هم شش، هفت بازیکن مبتلا به کرونا داشتیم و در بازی دوم هم از نظر بدنی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. ما هم این مشکلات را داشتیم.

مربی شهرخودرو افزود: این دست سازمان لیگ است و می‌تواند قانون را درباره کرونا عوض کند. ما طبق قانون برای حضور مقابل ذوب‌آهن در اصفهان حاضر شدیم. ما مشکلات امروز ذوب‌آهن را قبلا داشته‌ایم. باید سختی بکشیم و کار کنیم تا شرایط ایده‌آلی برای تیم‌مان ایجاد کنیم. امیدواریم بازیکنان ذوب‌آهن هم به شرایط ایده‌آل بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =