کد خبر : 243795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

مجری شبکه پرس‌تی‌وی: غرب فشار سیاسی بر حجاب زنان ایران دارد

مجری شبکه پرس‌تی‌وی: غرب فشار سیاسی بر حجاب زنان ایران دارد

به گزارش قائم آنلاین، مرضیه ‌هاشمی ‌مجری و گوینده شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی رسانه ملی با حضور در برنامه «چراغ» شبکه پنج سیما گفت: اسم قبلی من ملانی فرانکلین بود، آمریکایی هستم و در خانواده مسیحی پروتستان به دنیا آمدم و در ۲۲ سالگی مسلمان شیعه شدم. وی همچنین گفت: شخصیت امام خمینی(ره) خیلی برای من

به گزارش قائم آنلاین، مرضیه ‌هاشمی ‌مجری و گوینده شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی رسانه ملی با حضور در برنامه «چراغ» شبکه پنج سیما گفت: اسم قبلی من ملانی فرانکلین بود، آمریکایی هستم و در خانواده مسیحی پروتستان به دنیا آمدم و در ۲۲ سالگی مسلمان شیعه شدم.

وی همچنین گفت: شخصیت امام خمینی(ره) خیلی برای من جذابیت داشت، می‌خواستم ببینم چه چیزی هست که این همه جمعیت، جوانان و قشرهای مختلف مردم جذب آن مرد شدند از اینجا بود که تحولات در زندگی‌ام شروع شد.

مجری شبکه پرس‌تی‌وی با بیان اینکه آمار تجاوز در دانشگاه‌های آمریکا افزایش یافته و بالاست، افزود: در مورد این دیدگاه که  آزادی‌های موجود در غرب و آمریکا را مانع آزار زنان در جامعه می‌داند و آنجا نیازی به حجاب نیست عنوان کرد: اصلا این‌طور نیست و تعداد تجاوز در دانشگاه‌ها بیشتر است، وقتی دختر در محیط دانشگاه و خوابگاه دانشگاه امنیت ندارد، شما تصور کنید؛ در بقیه جامعه چه می‌گذرد؟.

مرضیه ‌هاشمی ‌همچنین گفت: من حس می‌کنم که در جامعه کاپیتالیسم مرد و زن فرق نمی‌کند، مهم پولی است که از آنها توسط مالیات به دست می‌آید و ارزش خانم‌ها در غرب به‌نظرم خیلی پائین است. حجاب یک واقعیت است و شاید وقتی درمورد حجاب به‌عنوان یک حریم صحبت می‌کنیم جوانان ما شاید نتوانند تفاوت را درک کنند تا وقتی در جوامع دیگر زندگی نکردند ولی ما این قدر دیدیم و حس کردیم که وقتی حریم نداشتیم رفتار و ارتباط با ما بدتر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + سه =